فروش لاستیک هانکوک در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک هانکوک در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

در این مقاله قصد داریم در خصوص لاستیک های بسیار معروف و با کیفیت هانکوک صحبت کنیم. این لاستیک ها محصول یک کمپانی کره ای می باشند. این کمپانی لاستیک های بایوس و رادیال را نیز تولید کرده است و به واسطه همین دو محصول شهرت بسیاری در سطح جهان کسب نموده است. به جرات می توان گفت این کمپانی بخش اعظم نیاز به لاستیک کشور کره را تامین می کند و این کار را در کنار تامین نیاز های لاستیک کشور های دیگر انجام می دهد. خرید لاستیک هانکوک را از طریق سایت انجام دهید.

همانطور که اشاره کردیم لاستیک هانکوک جزو بهترین برند های دنیا می باشد و دارای امتیازات گوناگونی است، البته باید اضافه کنیم که میتوانید این لاستیک را در فروشگاه چرخ و یدک به صورت اورجینال تهیه کنید. ویژگیهای بسیار خوبی را این کمپانی کره ای در لاستیک هانکوک نهادینه کرده است، برخی از این ویژگی ها عبارت است از:

- انعطاف پذیری بسیار بالا

- عملکرد بسیار عالی

- استفاده از متریال های درجه یک و مرغوب برای ساخت لاستیک ها.

در ادامه قصد داریم معایب هانکوک را معرفی کنیم، چنانچه تمایل دارید می‌ توانید ما را همراهی فرمایید. فروش لاستیک سواری از طریق سایت چرخ و یدک انجام می گیرد.

فروش لاستیک هانکوک در فروشگاه چرخ و یدک - معایب لاستیک هانکوک:

همانطور که مستحضر می باشید یکی از بزرگترین معایب خودرو های داخلی نداشتن لاستیک استاندارد می باشد. عموماً لاستیک خودرو هایی که در داخل ایران تولید می شوند از کمپانی های گمنام تهیه شده اند. بسیار دیده شده برخی از خودرو داران لاستیک هانکوک را برای خودرو هایی با وزن بالا استفاده می‌کنند، در نظر داشته باشید که ساختار نرمی که در لاستیک های هانکوک وجود دارد آنچنان قدرت تحمل وزن بالا را ندارد، بنابراین نباید برای خودرو های سنگین از آنها استفاده نمود. در واقع این تنها عیب لاستیک هانکوک است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()