فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

در این مقاله قصد داریم در خصوص  فروش انواع لاستیک صحبت کنیم. در واقع مبحث لاستیک مبحث بسیار مهمی برای خودرو داران می باشد. این موضوع از دو جهت برای آنها در دایره اهمیت قرار می گیرد، در وهله اول لاستیک چنانچه دارای کیفیت و مرغوبیت باشد مطمئناً در حفظ جان سرنشینان اتومبیل می تواند مثمر ثمر واقع شود. در وهله دوم کیفیت بالای لاستیک به صورت غیر مستقیم استهلاک خودرو را در حد چشمگیری پایین خواهد آورد زیرا لاستیک غیر استاندارد به راحتی می تواند در سطوح مختلف با ایجاد لرزش قطعات ماشین را دچار فرسودگی کند، همچنین با ایجاد اصطکاک می‌ تواند باعث استهلاک خودرو شود، بنابراین مقوله خرید لاستیک مقوله بسیار حساس و مهمی است که چنانچه در فروشگاه چرخ و یدک انجام شود حتما توسط کارشناسان این مجموعه همراه با نکاتی ارزنده خواهد بود.

فروش لاستیک در فروشگاه چرخ و یدک - انتخاب لاستیک مناسب:

در خصوص  فروش لاستیک سواری ، انتخاب لاستیک مناسب بسیار مهم است. در نظر داشته باشید که که یکی از اشتباهات بسیار فاحش مالکین اتومبیل ها در زمان تعویض لاستیک این است که لاستیکی مغایر با ویژگی های اتومبیل خود خریداری می‌ کنند بنابراین به سرعت باعث مستهلک شدن قطعات ماشین و همینطور لاستیک خواهند شد و زود به زود مجبور به تعویض آن می شوند.

در پیرو همین موضوع باید اذعان کنیم که در هنگام خرید لاستیک حتماً به کد های روی لاستیک توجه کنید و در خصوص این حروف و اعداد از فروشنده کسب اطلاع نمایید. این موضوع مطمئناً در دراز مدت صرفه اقتصادی خواهد داشت، البته به لحاظ امنیتی نیز بسیار مثمرثمر خواهد بود. این فروشگاه به صورت حرفه ای در امر خرید و فروش لاستیک فعالیت دارد و دارای تمامی برند های اورجینال و درجه یک می باشد. البته ناگفته نماند که این فروشگاه به لحاظ قیمتی بسیار منصف عمل کرده است و در این خصوص رزومه درخشانی دارد.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 162
نمایش همه
علاقه مندی ها ()