فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - شرایط فروش ایران خودرو:

در نظر داشته باشید که خریداران عزیز می توانند حدود ۵۵ درصد مبلغ کل اتومبیل را به شکل پیش پرداخت در هنگام منعقد کردن قرارداد و تحویل خودرو پرداخت نمایند و مبلغ مانده را در اقساطی تا سقف ۳۰ ماهه تسویه کنند.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - پیشگفتار:

کمپانی بزرگ ایران خودرو نخستین کمپانی تولید کننده اتومبیل در ایران می باشد. این کمپانی با رزومه کاری حدود شش دهه ای خود توانسته است به خوبی در این عرصه تجارب مفیدی را کسب نماید. یکی از تولید های ماندگار و دوست داشتنی این کمپانی پیکان بود که در سال ۸۴ پس از تولید حدود ۲۹۵ هزار دستگاه متوقف شد. در حال حاضر پرطرفدار ترین و پرفروش ترین اتومبیل های حال حاضر کشور محصولات ایران خودرو می باشند به همین جهت  فروش اقساطی محصولات ایران خودرو به شکل گستر ده ای انجام می شود.

فروش اقساطی خودرو در آرشا خودرو - شرایط فروش کمپانی ایران خودرو:

همانطور که اشاره کردیم محصولات کمپانی ایران خودرو جزو پرطرفدار ترین و پرفروش ترین اتومبیل های حال حاضر بازار کشور می باشند. تمامی شرایط فروش اقساطی ایران خودرو در سایت‌ های این کمپانی وجود دارند اما برای خرید های حضوری می‌ توانید به شرکت های زیر مجموعه ایران خودرو که تمامی خدمات و طرح های این کمپانی را به خریداران ارائه می کنند مراجعه نمایید. مطمئناً مراجعه به این مراکز بسیار سریعتر انجام می شود زیرا این مراکز در تعداد زیاد و همچنین در کل کشور پخش شده‌ اند تا بهتر بتواند به خریداران خدمات رسانی کنند.

همچنین تعداد مراجعه کنندگان نسبت به خود کمپانی ایران خودرو بسیار کم می باشد به همین جهت خریداران به سرعت می توانند فرآینده خرید خودروی خود را به راحتی انجام دهند. یکی از این شرکت های نام آشنا آرشا خودرو می باشد که در این زمینه توانسته است کاملاً همانند ایران ایران خودرو عمل نماید. تمامی شرایط فروش اقساطی خودرو ها را می توانید از این شرکت دریافت نمایید.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 218
نمایش همه
علاقه مندی ها ()