قطعات بیل مکانیکی شامل انواع لوازم یدکی کوچک و بزرگ است که در دسته بندی های متعددی قرار گرفته اند. در حال حاضر شاهد فروش انواع بیل مکانیکی در مدل و برندهای مختلف توسط کمپانی های مطرح در داخل و خارج از کشور می باشیم. در همین راستا، توسط برخی از فروشگاه های عرضه کنندۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین، فروش قطعات بیل مکانیکی با برندهای معتبر چون کوماتسو، کاترپیلار، هپکو، ولوو، لیبهر و غیره می باشیم.

فروشگاه هیدروسنتر به عنوان یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ واردات و فروش انواع قطعات بیل مکانیکی و دیگر ماشین آلات راهسازی در تهران فعالیت خود را تأسیس نموده است و با در اختیار داشتن کادر فروش مجرب، همواره در اسرع وقت، پاسخگوی نیاز مشتریان گرامی در اقصی نقاط کشور می باشند.

فروش انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال

متناسب با مدل های بیل، شاهد واردات و فروش انواع قطعات بیل مکانیکی اورجینال با قیمت مناسب در سطح کشور می باشیم. قطعات گردان، لوازم یدکی بخش چرخ بیل، قسمت سر بیل، قسمت های دکل و استیک، سیستم احتراق، پمپ های هیدرولیکی، سلکتور و قسمت زیربندی از جمله انواع دسته بندی قطعات بیل مکانیکی محسوب می شوند. هر کدام از آنها به منظور انجام فعالیت خاص طراحی شده اند و قدرت تحمل فشار معینی دارند. وارد کردن فشار بیش از اندازه به لوازم یدکی بیل می تواند باعث شکستگی و یا آسیب دیدگی فنی دستگاه شود. بدین ترتیب ممکن است نیاز به تعویض و خرید قطعات بیل مکانیکی است، تا مجدداً عملکرد ماشین را به حالت اولیۀ خود بازگردانند.

قیمت فروش قطعات بیل مکانیکی مانند فروش قطعات بیل مکانیکی هیوندا  متناسب با برند و مدل بیل و همچنین جنس لوازم یدکی و اینکه در داخل بازار موجود هستند و یا کمیاب، مشخص می شوند.

اگر در صدد تأمین قطعات بیل مکانیکی اورجینال با برندهای کوماتسو، کاترپیلار، ولوو، هیوندا و دیگر برندهای مطرح جهانی با قیمت ارزان هستید، می توانید با فروشگاه هیدروسنتر تماس بگیرید.

 

شرکت ایران هیدرولیک مرکزی

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن: 02155459038 | 02155459022

موبایل: 09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 188
نمایش همه
علاقه مندی ها ()