مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها از سال 1384 فعالیت حرفه ای خود را در عرصۀ آموزش مجازی در آموزش و پرورش آغاز نموده است. این مجموعه قادر به ارائه خدمات آموزش مجازی در داخل و خارج از کشور می باشند.

نحوۀ استفاده از خدمات آموزش مجازی

جهت استفاده از خدمات دوره آموزش مجازی می توانید با مدارس آموزش از راه دور تماس حاصل فرمائید. در این صورت دانش آموزان نیاز به نصب نرم افزار مخصوص آموزش مجازی بر روی سیستم کامپیوتر، تبلت و موبایل می باشند. در واقع به واسطۀ این نرم افزار، تدریس آنلاین صورت می گیرد و معلمین می توانند با دانش آموزان ارتباط برقرار کنند.

امروزه ثبت نام آموزش مجازی به دانش آموزان کمک می کند که با مدیریت و بهینه سازی زمان، بتوانند از خدمات آموزشی استفاده نمایند و نسبت به هم سالان خود عقب نمانند. بدین ترتیب مدارس آموزش مجازی یا از راه دور با یک برنامه و دور نمای مشخص، تدریس کلیۀ دروس را برگزار می کنند.

به طور کلی آموزش الکترونیکی بهترین فرصت برای افرادی است که دسترسی به امکانات آموزشی در پیرامون خود را ندارند. بدین وسیله می توانند از امکانات مدرسه آموزش از راه دور جهت طی نمودن دوره های تحصیلی استفاده نمایند.

آموزش مجازی بهترین راهکار برای افرادی است که به دلیل موقعیتی که از آن برخوردار هستند، نمی توانند در مدارس حضور داشته باشند. بدین ترتیب می توانند از تسهیلات و امکانات مدارس دوره آموزش از راه دور استفاده نمایند. از مهمترین مزایای آموزش مجازی می توان به دسترسی آسان دانش آموزان به اساتید اشاره نمود.

دانش آموزان بدین ترتیب می توانند در طول دورۀ تحصیلی خود، دسترسی کامل به فایل های آموزشی داشته باشند و به راحتی با معلمین خود در ارتباط هستند.

دانش آموزان جدید که علاقه مند به ثبت نام در مدرسه آموزش از راه دور رایان کاشیها هستند، می توانند به سایت رسمی کاشیها مراجعه نموده و پیش ثبت نام خود را انجام دهید.

 آدرس : ایران، تهران، شهرک غرب، بلوار دادمان، خیابان فخارمقدم، کوچه بهار، پلاک 22، طبقه اول

تماس با ما از طریق واتس اپ و تلگرام مدرسه: 09377679465

تماس با ما از طریق مدرسه: 02122383272

02122383598

ساعات کاری مدرسه:

شنبه تا چهارشنبه از ساعت 9 صبح تا 4:30 بعدازظهر

پنج شنبه از ساعت 9 صبح تا 12 ظهر

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 287
نمایش همه
علاقه مندی ها ()