خرید دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

خرید دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

در خصوص بحث دستکش ایمنی باید اذعان کنیم که امروزه دستکش های گوناگونی با فناوری های مختلفی ساخته و در معرض فروش قرار می گیرند. همانطور که مستحضر هستید تمامی این دستکش ها دارای استاندارد های کاری نیستند و برخی نه تنها هیچ گونه ایمنی ایجاد نمی کنند بلکه در حین کار مشکلات فراوانی را برای افراد به وجود می‌ آورند و راندمان کاری آنها را به شدت کاهش می دهند، بنابراین بهتر است از برند معروف و فروشگاه های معتبر دستکش ایمنی مورد نظر خود را خریداری نمایید تا بتوانید در وهله اول بابت ایمنی دست های خود در هنگام کار مطمئن باشید و در وهله دوم بابت اجناس فیک، غیر اورجینال و همچنین قیمت های فرمایشی آسوده خاطر باشید. در پیرو همین موضوع باید عنوان کنیم که خرید دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن پیشنهاد بسیار مناسبی برای تمامی افراد است. این فروشگاه دارای اجناسی کاملاً اورجینال و قیمت های بسیار مناسب می باشد.

فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مدل های مختلف دستکش ایمنی:

همانطور که اشاره شد مدل های گوناگونی از دستکش های ایمنی تولید شده اند. برخی از این دستکش ها از جنس فلزی و برخی دیگر از جنس چرمی ساخته می شوند. البته در نظر داشته باشید که مدل‌ های دیگری نیز از این دستکش وجود دارند که ضد برش، مناسب برای مصارف آزمایشگاهی، ضد برق گرفتگی، ضد مواد اسیدی و ضربه گیر می باشند. در خصوص خرید مدل های گوناگون دستکش ایمنی مانند خرید دستکش استاد کار می توانید به فروشگاه رادین ایمن مراجعه نمایید.

فروش دستکش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - مصارف دستکش ایمنی چرمی:

از این مدت دستکش ایمنی در اکثر فضا های صنعتی و خانگی بهره گیری می شود و در واقع برای مصارفی مانند کار های گوناگون ساختمانی و یا جوشکاری بسیار مناسب می باشند. این محصولات در این گونه فضا ها از دوام بسیار خوبی برخوردار می باشند.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 234
نمایش همه
علاقه مندی ها ()