قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - پیشگفتار:

کلاه ایمنی مطمئناً برای افرادی که در کارخانجات، کارگاه ها، مراکز صنعتی، ساختمان سازی و مشاغل این چنینی فعالیت دارند بسیار با اهمیت می باشد. قیمت کلاه ایمنی امروزه مانند برند کلاه دارای تنوع بسیار زیادی است، در واقع این قیمت ها در فروشگاه های مختلف با هم فرق دارند. در پیرو همین موضوع فروشگاه رادین ایمن با ارائه بهترین و مرغوب ترین کلاه های ایمنی و قیمت های بسیار مناسب اقدام به فروش این تجهیزات کرده است. قیمت انواع کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن متناسب با جیب اقشار مختلف جامعه تعیین شده است.

در نظر داشته باشید که به استثنای قیمت این محصولات مانند قیمت کلاه ایمنی حتماً باید در برند و اصالت کلاه ایمنی نیز دقت کافی شود زیرا این تجهیزات ایمنی با جان افراد در ارتباط است، بنابراین حتماً باید از متریال های با کیفیت در خصوص ساخت آنها استفاده شده باشد. توصیه می‌ کنیم که در فروشگاه رادین ایمن به دنبال کلاه مذکور باشید، زیرا این فروشگاه تمامی اجناس خود را استاندارد و اورجینال تهیه می کند.

قیمت کلاه ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - درباره کلاه ایمنی:

کلاه ایمنی همانطور که مستحضر هستید جزو لوازم ضروری در فضا های کاری خصوصاً فضا های پر خطر می باشد. وظیفه این کلاه حفظ امنیت فرد در مقابل خطرات احتمالی و اتفاقی می باشد. در نظر داشته باشید که تاکنون کلاه ایمنی توانسته جان هزاران نفر را در سال در مراکز گوناگون حفظ کند و این موضوع تاکید دوباره بر استفاده مفید از این ابزار کارآمد را گوشزد می کند. فروش دستکش ایمنی را با قیمت ارزان انجام دهید.

کلاه ایمنی مهم ترین بخش بدن که در واقع سر می باشد را از گزند عوامل متعدد فیزیکی در امان می دارد. توجه داشته باشید که عموما افراد در محیط های کاری جوامع پیشرفته با قوانین بسیار محکم ایمنی روبرو می باشند، خوشبختانه در کشور ما نیز چند سالی است که این قوانین لازمه کار شده است.

فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 177
نمایش همه
علاقه مندی ها ()