دوش و چشم شوی اضطراری از مهمترین وسایل ایمنی کار با مواد شیمیایی محسوب می شود. استفاده از مواد شیمیایی در محیط های آزمایشگاهی، ممکن است بر اثر حوادث ناگهانی، صدمات جدی و جبران ناپذیری را برای افراد ایجاد کند. به عبارتی پاشیدن مواد اسیدی به داخل چشم و یا اعضای دیگر بدن، از خطرات جدی هستند که در محیط آزمایشگاهی، امکان برخورد با آنها وجود دارد. بدین ترتیب شاهد خرید دوش و چشم شوی اضطراری می باشیم.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر یکی از عرضه کنندگان بزرگ در حوزۀ خرید و فروش تجهیزات آزمایشگاهی و پزشکی می باشد. با راه اندازی وب سایت رسمی علمینوگستر توانسته اند موفق به ارائه خدمات اینترنتی به مشتریان گرامی در سطح کشور گردند.

نکات مرتبط با خرید دوش و چشم شوی اضطراری

نکات متعددی در خرید و فروش دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد و در نظر گرفتن آنها به شما کمک می کند که بتوانید مناسب ترین وسیله را برای محیط آزمایشگاهی خود تهیه نمائید. به طور کلی یکی از وسایل مهم و کاربردی که در دستورالعمل نکات ایمنی به برخی از کارخانجات و محیط های آزمایشگاهی، تأکید به تهیۀ آنها می شود، خرید دوش و چشم شوی اضطراری است. علاوه بر آنکه استفاده از دستکش، عینک محافظ و شیلدهای محافظ صورت نیز در لیست تجهیزات ایمنی کار توصیه می شود.

معمولاً ظرفیت آبی که داخل دستگاه های دوش و چشم شوی اضطراری قرار گرفته می شود، حدود 20 لیتر در دقیقه است. هنگام خرید دوش و چشم شوی اضطراری توجه به میزان ظرفیت دستگاه و نحوۀ نصب آن ضرورت دارد. دوش و چشم شوی ایستاده، دیواری و پدالی سه دسته بندی اصلی این وسیلۀ پرکاربرد محسوب می شوند و در مناسب ترین محل نصب می گردند.

دوش و چشم شوی اضطراری از جمله وسایل ضروری است که در محیط های آزمایشگاهی و همچنین کارخانجات و شرکت های تولیدی که با مواد شیمیایی اسیدی در ارتباط هستند، مورد استفاده قرار گرفته می شوند. فروش دوش و چشم شوی اضطراری در مدل های مختلف طراحی شده و نصب می گردند. متناسب با فضایی که در اختیار دارید و قیمت دستگاه، مناسب ترین مدل دوش و چشم شوی اضطراری را می توان خریداری نمود. شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر با تلاش فراوان توانسته اند موفق به عرضۀ انواع تجهیزات آزمایشگاهی با برند معتبر داخلی و خارجی چون دوش و چشم شوی اضطراری، انواع سینک، انواع سمپلر، انواع سانتریفیوژ و غیره با قیمت مناسب می باشند.

شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر به دلیل نوع فعالیتی که دارد، در لیست محصولات مجموعۀ خود، فروش سانتریفیوژ prp انواع دوش و چشم شوی اضطراری را می توان مشاهده نمود.

فروش انواع دوش و چشم شوی اضطراری

دوش و چشم شوی آزمایشگاهی، چشم شوی تک رومیزی، چشم شوی دیواری، چشم شوی گالوانیزه، دوش و چشم شوی ایستاده، دوش و چشم شوی ضد اسید و ... برخی از انواع دوش و چشم شوی اضطراری محسوب می شوند. بدین ترتیب متناسب با نوع فعالیتی که با مواد شیمیایی اسیدی و غیر اسیدی دارید، می توانید تجربۀ خرید مناسب ترین دوش و چشم شوی اضطراری را برای محیط کاری خود داشته باشید.

مهمترین نکته در رابطه با خرید دوش و چشم شوی اضطراری وجود دارد، در نظر گرفتن میزان ظرفیت آب داخل دستگاه، نحوۀ عملکرد و سرعت عمل استفاده از دوش اضطراری از موارد مهمی هستند که هنگام خرید این دستگاه باید مد نظر قرار گرفته شود. برخی از مواد شیمیایی و اسیدی اگر با پوست برخورد داشته باشد، می تواند بسیار خطرناک باشد و صدمات جبران ناپذیری بر روی فرد داشته باشد. در همین راستا، چنین مجموعه هایی موظف به خرید و تجهیز نمودن محیط به دوش و چشم شوی اضطراری می باشند.

جهت خرید انواع وسایل ایمنی آزمایشگاهی می توانید نگاهی به وب سایت شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر داشته باشید.

 شرکت تجهیزات آزمایشگاهی علمینوگستر

ارتباط با ما : 66405180_021
ضمانت اصالت کالا
7 روز تضمین بازگشت کالا
خرید سریع و مطمئن
ایمیل شرکت: Elminogostar@gmail.com
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 222
نمایش همه
علاقه مندی ها ()