فروش اقساطی دنا در شرکت آرشا خودرو - پیشگفتار:

مطمئنا اکثر افراد به دنبال خرید اقساطی خودرو می باشند. امروزه به صورت مستمر و مداوم این افراد در جستجوی اطلاعاتی در خصوص فروش اقساطی خودرو هستند. توجه داشته باشید که شرکت آرشا خودرو در نظر دارد که شرایط خرید اقساطی دنا  کاملاً ویژه در اختیار خریداران عزیز قرار دهد، بنابراین افرادی که تمایل دارند در این خصوص اطلاعاتی کسب کنند می‌ توانند ما را همراهی نمایند.

فروش اقساطی دنا در شرکت آرشا خودرو - معرفی اتومبیل دنا پلاس(معمولی):

امروزه اکثر مردم به دلیل مشکلات اقتصادی و بالا بودن قیمت ها به دنبال مناسبترین و بهترین شرایط خرید اقساطی دنا می باشند، اتومبیل دنا معمولی با نوع اتوماتیک آن به لحاظ مشخصات موتوری فرق شایانی ندارد. موتور این اتومبیل نیز ۱۱۵ اسب بخار توان دارد و دارای حدود ۶۰۰۰ دور موتور در دقیقه می باشد. این خودرو ۱۶ سوپاپ و ۴ سیلندر است، در نظر داشته باشید که امروزه بسیاری از خودرو های جهان دارای همین مشخصات می‌ باشند. استاندارد آلایندگی یورو ۴ در این اتومبیل رعایت شده است، فرمان این اتومبیل قادر می باشد فاصله خود را با سرنشین کم و زیاد کند. توجه داشته باشید که تنظیمات صندلی در این اتومبیل برقی می باشد.

فروش اقساطی دنا در شرکت آرشا خودرو - معرفی اتومبیل دنا(دنده اتوماتیک):

اکثر افرادی که تمایل به خرید خودرو دارند علاقه مندند اتومبیل آنها دنده اتوماتیک باشد، مطمئناً دنده اتوماتیک راحتی را برای راننده اتومبیل فراهم خواهد کرد خصوصاً در مسافت های کوتاه نیاز نیست که دائماً دست راننده روی دنده باشد. خودروی دنا در مدل دنده اتوماتیک این امکان را برای راننده فراهم می کند. در نظر داشته باشید که این مدل از خودروی دنا دارای سانروف نیز می باشد، از دیگر امتیازات این اتومبیل می‌ توان به توربو شارژ بودن آن اشاره داشت. در واقع توان موتور در این مدل بسیار بیشتر شده است. سایر ویژگی های آن عبارت است از:

- دارا بودن چراغ دی لایت (چراغ روز)

- دارا بودن ۴ کیسه هوا.

شماره های تماس: 02148000998  -  02144067594

 آدرس: تهران - فلکه دوم صادقیه - ابتدای آیت الله کاشانی - بوستان یکم - پلاک 6 - آرشا خودرو

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 209
نمایش همه
علاقه مندی ها ()