فروش اقساطی 207 روش دیگری جهت خرید این اتومبیل می باشد. به طور کلی فروش خودرو به روش های نقد و اقساط صورت می گیرد. بدین ترتیب عموم مردم متناسب با قدرت خرید، مناسب ترین روش را جهت خرید اتومبیل مورد پسند خود انتخاب نمایند. خدمات فروش اقساطی 207  توسط برخی از فروشندگان خودرو به مشتریان ارائه داده می شود. افرادی که علاقه مند به اتومبیل اسپرت 207 هستند، می توانند با مدیریت هزینه های مالی، موفق به خرید اقساطی پژو 207 با شرایط آسان شوند.  

فرنام خودرو به عنوان یکی از فروشندگان بزرگ در حوزۀ فروش خودروهای داخلی در تهران فعالیت خود را آغاز نموده و هم اکنون قادر به ارائه بهترین خدمات به متقاضیان خرید اتومبیل به صورت اقساط کوتاه مدت و بلند مدت می باشند.

شرایط فوق العاده فروش اقساطی 207

امروزه نسبت به گذشته شرایط فروش اقساطی خودرو، تسهیل شده است تا افراد به راحتی بتوانند از این فرصت جهت خرید اتومبیل مورد علاقۀ خود استفاده نمایند. دریافت حداقل پیش پرداخت، تحویل فوری اتومبیل، سند بنام خریداری پس از امضاء قرارداد، افزایش تعداد اقساط و امکان تعویض خودرو حین استفاده از اتومبیل از جمله شرایط آسان فروش اقساطی پژو 207 و دیگر محصولات اتومبیل توسط فرنام خودرو صورت می گیرد.

توجه داشته باشید، خیلی از افراد توانسته اند به واسطۀ شرایط فروش اقساطی خودرو، با قیمت ارزان و شرایط مناسب، اتومبیل خریداری کنند. استقبال از خدمات فروش اقساطی 207 با تحویل فوری به دلیل تسریع در زمان تحویل اتومبیل است و افراد راحت تر از گذشته می توانند خودروی خود را با سند بنام دریافت کنند و دیگر دغدغه ای در این رابطه نخواهند داشت و با اطمینان، تسویۀ اقساط خودرو را انجام می دهند.

جهت دریافت خدمات فروش اقساطی خودرو های داخلی چون پژو 207 و دیگر مدل ها می توانید با مشاوران فروش گروه فرنام خودرو تماس بگیرید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 212
نمایش همه
علاقه مندی ها ()