فروش اقساطی 206 بهترین فرصت جهت خرید خودروی پژو 206 می باشد. همانطور که می دانید، به دلیل شرایط بد و بی ثبات اقتصادی در سطح کشور، سال های اخیر قیمت خودرو افزایش یافته است و این مسئله موجب شده تا افراد کمتری بتوانند به صورت نقد اتومبیل 206 خریداری کنند. این در صورتی است که تسهیل شرایط فروش اقساطی 206  توسط برخی از مجموعه های عرضه کنندۀ اتومبیل، افراد راحت تر می توانند اتومبیل مورد نظر خود را خریداری کنند.

چندین سال است که از فعالیت فرنام خودرو می گذرد و با استخدام کادر فروش مجرب، توانسته اند با تسهیل نمودن شرایط فروش خودرو، امکان خرید اتومبیل ها را با شرایط اقساط کوتاه مدت و بلند مدت برای عموم مشتریان فراهم نموده اند.

فروش اقساطی انواع پژو 206

همانطور که می دانید، خودروی پژو 206 توسط شرکت خودروسازی ایران خودرو در تیپ های مختلف تولید شده است. این مسئله موجب شده تا مجموعه های عرضه کنندۀ خودرو، متناسب با تیپ های 206، شرایط ویژه فروش اقساطی 206 را تعیین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. با استفاده از شرایط فروش اقساطی، افراد راحت تر می توانند از عهدۀ پرداخت مبلغ خودرو برآیند. در واقع هر چه تعداد اقساط افزایش پیدا می کند، مبلغ اقساط کاهش پیدا می کند و فرد بهتر می تواند با مدیریت مالی اتومبیل مورد دلخواه خود را خریداری کند.

ضمن آنکه گروه های عرضه کنندۀ اتومبیل، جهت جلب رضایت مشتریان، شرایط  فروش اقساطی خودرو با تحویل آنی اتومبیل را به آنان ارائه می دهند. توجه به موضوعات مهم این چنینی به افراد کمک می کند، که راحت تر بتوانند اتومبیل مورد پسند خود را با شرایط مناسب و کاملاً منعطف و تضمین شده تهیه نمایند.

جهت خرید اقساطی خودروی 206 می توانید نگاهی به شرایط فروش اقساطی خودروهای 206 توسط مجموعۀ فرنام خودرو داشته باشید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()