فروش لاستیک پیرلی در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک پیرلی در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

کمپانی لاستیک پیرلی در کشور ایتالیا به وسیله یک نابغه به نام جیووانی باتیستا پیرلی در سال ۱۸۷۲ تاسیس شد، این کمپانی در شهر میلان واقع شده است. این شخص رویای این را داشت که به یک قطب بزرگ لاستیک سازی تبدیل شود و در همان اوایل تاسیس کمپانی خط تولید لاستیک را راه اندازی کرد. تقریبا سی سال بعد اولین لاستیک پیرلی در نوع سواری در این شرکت تولید شد. اوایل قرن بیستم این کمپانی شعبه های دیگری در آرژانتین، اسپانیا و انگلیس تاسیس نمود و در نتیجه لاستیک های این کمپانی برای تمامی اتومبیل های مسابقه ای استفاده می شدند و این موضوع بر محبوبیت این کمپانی افزود. خرید لاستیک پیرلی را از سایت چرخ و یدک انجام دهید.

فروش لاستیک پیرلی در فروشگاه چرخ و یدک - درباره لاستیک پیرلی:

بدون شک لاستیک پیرلی در زمره اولین کمپانی هایی بود که در راه توسعه تکنولوژی و فناوری صنعت لاستیک سازی گام برداشت و توانست در این صنعت منحصر به فرد عمل کند. موفقیت هایی که در مسابقات فرمول یک و همچنین مسابقات اتومبیل رانی، این کمپانی به دست آورد هنوز هم جزو موفقیت‌ های شگفت انگیزه صنعت لاستیک سازی به حساب می آید. همین مسائل باعث محبوبیت و گسترش تقاضا برای استفاده از لاستیک پیرلی شد.برای خرید لاستیک رودستون به سایت این مرکز مراجعه کنید. 

فروش لاستیک پیرلی در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

چنانچه تمایل دارید لاستیک پیرلی را در نوع درجه ۱ و اصلی آن تهیه نمایید حتماً به فروشگاه چرخ و یدک مراجعه کنید. همانطور که اشاره شد این فروشگاه رزومه بسیار طولانی در زمینه خرید و فروش لاستیک های حرفه‌ ای دارد و اکثر رانندگان حرفه ای و فنی این فروشگاه را می شناسند و از آن خرید کرده اند. شما نیز چنانچه به این فروشگاه مراجعه کنید حتما از مشتری های ثابت آن خواهید شد زیرا در کنار محصولات اورجینال و با کیفیت، این مرکز قیمت های بسیار معقول و منطقی نیز بر روی اجناس خود قرار داده است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 179
نمایش همه
علاقه مندی ها ()