فروش لاستیک نکسن در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک نکسن در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

همانطور که می دانید لاستیک ها یکی از فاکتور های مهم در ساختار اتومبیل می باشند. در فرایند حرکتی خودرو به وسیله لاستیک ها، این لاستیک ها هستند که به صورت مستقیم در تضمین حفظ سلامت سرنشینان خودرو حائز اهمیت می باشند و چنانچه در انتخاب آنها بی دقتی و یا کم دقتی شود مطمئناً عواقب دردناکی را به دنبال خواهد داشت. در همین خصوص لازم است که بگوییم فروشگاه چرخ و یدک یکی از مجرب ترین مجموعه های فروش لاستیک نکسن در کشور می باشد. این فروشگاه تمامی محصولات خود را به صورت اورجینال تهیه می‌ کند و قیمت های بسیار خوبی را برای آنها تعیین نموده است برای نمونه می توان به لاستیک نکسن اشاره نمود. خریداران گرامی می توانند در این فروشگاه هر نوع لاستیک و هر برندی را که تمایل داشته باشند خریداری نمایند.

فروش لاستیک نکسن در فروشگاه چرخ و یدک - درباره لاستیک نکسن:

لاستیک نکسن یک برند های بسیار معروف است که توسط یک کمپانی کره‌ای ساخته می شود. دفتر این کمپانی در کشور کره جنوبی و در شهر سانگ سان واقع می باشد. این کمپانی در ابتدای دهه ۴۰ میلادی با نام "هیونگ-آ تایر" فعالیت خود را آغاز نمود و این فعالیت را تا به امروز به بهترین شکل ممکن ادامه داده است. برای  خرید بهترین لاستیک ولوو به سایت مراجعه کنید.

تمامی استاندارد های جهانی و استاندارد های متریال تولیدی در لاستیک نکسن منظور شده است و دارای محبوبیت و فروش بسیار بالایی در سطح جهانی است. یکی از افتخارات کمپانی نکسن که در سال ۲۰۰۵ موفق به کسب آن شد، ثبت اختراع فناوری در تولید تایر های نانو-کامپوزیت سیلیکات می باشد.خریداران گرامی می توانند به صورت حضوری و یا به صورت غیر حضوری"اینترنتی-آنلاین" خرید های خود را انجام دهند. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()