فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

کمپانی یزد تایر در اواسط دهه شصت در شهر یزد پس از دریافت مجوز های اولیه و مطالعات فراوان در زمینه ساخت لاستیک فعالیت خود را رسماً آغاز نمود. این کمپانی با استفاده از فناوری و دانش کمپانی arc شاپن خط تولید تایر و تیوب موتورسیکلت و دوچرخه را آغاز نمود. خرید لاستیک یزد تایر را از طریق سایت چرخ و یدک انجام دهید.

لازم به ذکر است که در اواسط دهه هفتاد کمپانی یزد تایر در کنار این تولیدات لاستیک های وانت و بایاس سواری را با استفاده از فناوری های داخلی تولید کرد و تا به امروز چرخه مطالعه، اصلاح و بهینه سازی لاستیک ها در این کمپانی بدون وقفه در تکامل بوده است و در مدت کوتاهی این کمپانی توانست تولید لاستیک های رادیال سیمی را به صورت رسمی آغاز کند. این فرایند در کمپانی لاستیک یزد تایر در اواسط دهه ۸۰ با دریافت تکنولوژی رسمی از وردشتاین هلند آغاز شد.

فروش لاستیک یزد تایر در فروشگاه چرخ و یدک - لاستیک یزد تایر "صادرات و فروش داخلی":

از آنجایی که لاستیک یزد تایر بسیار با کیفیت و معروف می باشد این کمپانی همزمان با فروش داخلی، اقدام به صادرات این محصول را، در برنامه کاری کمپانی قرار داده است به همین دلیل فروشگاه چرخ و یدک در پیرو این اقدام کمپانی تمرکز ویژه ای بر روی عرضه این محصولات دارد. بخش اعظم تولیدات لاستیک یزد تایر جهت ساپورت کردن کارخانجات و خودرو سازان داخلی و همچنین ساخت لاستیک دوچرخه و موتور سیکلت مورد استفاده قرار می گیرد. همچنین این کمپانی به وسیله نمایندگی های خود که در سراسر کشور وجود دارند اقدام به توزیع محصولات خود نموده است. این کمپانی ۵ بار در دهه ۹۰، یک بار در دهه ۸۰ و یکبار در دهه ۷۰ عنوان صادر کننده نمونه کشوری را کسب کرده است. کمپانی یزد تایر سال ۹۶ در کشور به عنوان صادر کننده برتر انتخاب شد. فروش لاستیک با قیمت های بسیار مناسب انجام می گیرد. 

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 239
نمایش همه
علاقه مندی ها ()