فروش لاستیک رودستون در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک رودستون در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

 این کمپانی در واقع زیر مجموعه شرکت نکسن تایر است و توسط این شرکت تاسیس شده است. همانطور که مستحضر هستید این شرکت یعنی نکسن تایر یک کمپانی کره ای می باشد، این کمپانی دو مجموعه بسیار بزرگ دارد که یکی از آنها در کره واقع شده است و دیگری با ابعادی در حدود ۵۰۰ هزار متر مربع در چینگدائوی چین واقع شده است. فروش لاستیک رودستون از طریق سایت این مجموعه ی فعال انجام می گیرد. 

تجهیزاتی که در این کمپانی وجود دارند بسیار حرفه ای و کامل می باشند و فقط به یک منظور طراحی شده اند، آن هم تولید محصولاتی با کیفیت می باشد. امروزه محصولات کمپانی رودستون کاملاً برای کمپانی های معروف دنیا شناخته شده است البته این گستردگی شناخت محدود به کمپانی های تولید کننده اتومبیل نیست بلکه خودروداران نیز در سراسر دنیا با محصولات شرکت رودستون کاملا آشنایی دارند، زیرا این محصولات بسیار با کیفیت و دارای طول عمری بالا می باشند به همین دلایل فروشگاه چرخ و یدک تمایل برای عرضه بیشتر این محصول دارد.

فروش لاستیک رودستون در فروشگاه چرخ و یدک - خصوصیت های لاستیک رودستون:

یکی از شاخص ترین خصوصیت های تایر های رودستون شاخص سایش بالای آنها می باشد. در واقع مهندسین انواع لاستیک رودستون با آزمایشات و مطالعات فراوان توانسته‌ اند عدد این شاخص را به ۵۰۰ برسانند.

این در واقع نشان می دهد لاستیک رودستون از دوام بسیار بالایی برخوردار هستند، از دیگر خصوصیات این محصولات چسبندگی بسیار بالای آنها می باشد. در واقع این امتیاز باعث می شود به هیچ عنوان در پیچ ها و سطوح مختلف خودرو با لغزش مواجه نشود. تمامی این خصوصیت ها را کمپانی رودستون در نتیجه تلاش های شبانه روزی و شبکه های تحقیق و توسعه جهانی خود که در کشور هایی از جمله آمریکا، آلمان و چین می باشند می داند. تمامی این تلاش ها برای تولید محصولی بی نظیر و بی عیب و نقص است.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()