فروش لاستیک بارز در فروشگاه چرخ و یدک:

فروش لاستیک بارز در فروشگاه چرخ و یدک - دیباچه:

کمپانی لاستیک بارز در سال ۷۲ شروع به فعالیت کرد. در اوایل فعالیت این کمپانی حدود ۲۵ هزار تن لاستیک و تجهیزات ماشین آلات سنگین و سبک را تولید و طراحی کرد. این کمپانی به سرعت محبوبیت کثیری از جامعه رانندگان را به دست آورد و در زمینه حمل و نقل به معروفیتی بسیار زیاد دست پیدا کرد. پس از ۵ سال فعالیت در حوزه محصولات کشاورزی تولیدات خود را از ۵۰ هزار تن نیز گذراند، به همین دلیل به جرأت می‌توان گفت که کمپانی لاستیک بارز بیش از ۷۰ درصد نیاز های تایر در حوزه کشاورزی را تامین می کند. کمپانی لاستیک بارز با تولید کنندگان مطرحی در حوزه کشاورزی مثل تراکتور سازی تبریز همکاری تنگاتنگی دارد البته در نظر داشته باشید که کمپانی ها و غول های اتومبیل سازی در ایران مانند کمپانی ایران خودرو و سایپا نیز با این شرکت همکاری گسترده‌ ای دارند. خرید لاستیک بارز را از سایت انجام دهید.

فروش لاستیک بارز در فروشگاه چرخ و یدک - اهداف کمپانی لاستیک بارز:

این کمپانی به منظور تولیدات تایر های رادیال سواری اقدام به تاسیس کارخانه ای در کردستان کرد و چند پروژه دیگر را در کرمان اجرایی نمود. پس از آغاز فعالیت هایی مانند تولید و طراحی، کمپانی لاستیک بارز نخستین قرارداد خود را با کمپانی دنا "بریجستون سابق" منعقد نمود.

لازم به ذکر است که کمپانی لاستیک بارز با دو کمپانی ایتالیایی و روسی نیز همکاری نزدیکی دارد. از دیگر همکاری های کمپانی بارز می توان به همکاری با کمپانی مطرح آلمانی و استفاده از فناوری های روز آن در ساخت تایر های خود اشاره نمود. این تولیدات در واقع تایر های اتوبوسی و رادیال باری می‌ باشند. در نظر داشته باشید که لاستیک های مذکور برای نخستین بار در ایران طراحی و تولید شده اند. فروش لاستیک دولتی توسط این مرکز با کیفیت بالا انجام می گیرد.

فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()