خرید اقساطی خودرو توسط کلیۀ شرکت های عرضه کنندۀ خودرو در سطح کشور به مشتریان خواستار خرید اتومبیل ارائه داده می شود. امروزه جهت استفاده از خدمات فروش اقساطی محدودیتی وجود ندارد و عموم مردم می توانند متناسب با موقعیت مالی که از آن برخوردار هستند، بتوانند موفق به خرید اقساطی خودروهای داخلی گردند.

فرنام خودرو از سابقۀ فعالیت طولانی در حوزۀ فروش خودروهای داخلی و خارجی برخوردار است. جهت خرید اقساطی انواع خودرو می توانید با مشاوران فروش این مجموعه تماس حاصل فرمائید.

چرا خرید اقساطی خودرو

با توجه به اینکه با افزایش روز افزون قیمت خودرو در سطح کشور روبرو هستیم، شرایط فروش اقساطی خودرو موجب گردیده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند موفق به خرید اتومبیل گردند. افرادی که دارای سطح درآمد اندک هستند، نمی توانند از عهدۀ خرید نقد اتومبیل برآیند و تنها به واسطۀ چنین شرایطی می توانند موفق به خرید اقساطی خودروهای داخلی گردند.

بدین ترتیب فرد به آسودگی می توانند اتومبیل مورد پسند خود را طی اقساط کوتاه مدت و بلند مدت خریداری کنند. بدین ترتیب تحت فشار مالی سنگین قرار نمی گیرند. جهت خرید اقساطی خودرو، بررسی کلیۀ شرایط از سوی خریدار ضرورت دارد. در واقع فرد به سهولت می تواند متناسب با موقعیت هایی که پیش روی خود دارد، با قیمت مناسب اتومبیل مورد نظر خود را تهیه نمایند.

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، در شرایط فوق العاده خرید اقساطی خودرو مانند خرید اقساطی سایپا تحویل آنی به مشتریان پیشنهاد داده می شود. بدین ترتیب فرد در مدت زمان کوتاه، اتومبیل خریداری شده را تحویل گرفته و سپس مطابق با تاریخ اقساط از پیش تعیین شده، مابقی مبلغ خودور تسویه می شود.

جهت خرید اقساطی خودرو های داخلی و خارجی اطمینان یافتن از اعتبار مجموعۀ عرضه کنندۀ خودرو از اهمیت بالایی برخوردار است. فرد با به همراه داشتن مدارک می توانند جهت خرید اقساطی خودرو اقدام نمایند.

جهت اطلاع دقیق از شرایط کامل فروش اقساطی انواع اتومبیل داخلی و خارجی می توانید با کارشناسان فروش فرنام خودرو تماس حاصل فرمائید.

 

 فرنام خودرو 

آدرس :اتوبان شهید سلیمانی(رسالت) خیابان مدائن ابتدای خیابان اخلاقی پلاک 80

تلفن تماس: 77091218

ایمیل :

info@farnamkhodro.com

ساعات کاری :

شنبه تا چهارشنبه : 8 الی 5
پنجشنبه : 8 الی 2

 

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 266
نمایش همه
علاقه مندی ها ()