بای پپ به عنوان یکی از دستگاه های پرکاربرد در درمان بیمارانی است که با مشکلات تنفسی ربرو هستند. با استفاده از دستگاه بای پپ می تواند فرآیند انبساط و انقباض عضلات دیافراگم را به راحتی انجام داد. به عبارتی دستگاه بای پپ مجهز به دو سطح فشار مثبت چون دمی و بازدمی می باشد و بیش از دستگاه سی پپ قادر به انجام عملیات تنفسی می باشد. تجهیزات پزشکی بارمان به عنوان یکی از مجموعه های معتبر و با سابقه در حوزۀ تهیه و توزیع تجهیزات پزشکی اعم از انواع دستگاه تنفس مصنوعی، دستگاه های بای پپ، سی پپ، اکسیژن ساز و غیره در مدل و برندهای مختلف می باشند. فروش بای پپ در دو مدل ماسک نازال (ناحیه بینی) و فول فیس (تمام صورت) صورت گرفته و بیمار استفاده می نماید. دستگاه بای پپ نسبت به سی پپ پیشرفته تر بوده و بیشتر توسط پزشکان معالج به بیماران تجویز می شود.

انواع دستگاه بای پپ

 امروزه توسط مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات پزشکی، شاهد فروش انواع بای پپ T، S، ST، BILEVEL، VPAP و  AVAPS با مشخصات فنی متفاوت به صورت نو و دست دوم می باشیم. قیمت بای پپ بر اساس مدل، برند، مشخصات فنی دستگاه و همچنین نو و کارکرده بودن آن بستگی دارد. متناسب با تجویز پزشک معالج، خرید دستگاه بای پپ صورت می گیرد و از مزایای آن جهت تنظیم اکسیژن بهره گرفته می شود. هنگامی که بیمار از دستگاه بای پپ جهت تولید تنفس اجباری استفاده می کند، به راحتی قادر به تنفس خودبخودی خواهد بود. بدین وسیله راحت تر از قبل می تواند فرآیند دم و بازدم را انجام دهد. استفاده از دستگاه های جدید بای پپ می تواند به صورت کاملاً هوشمندانه تنظیمات خودش را با بیمار تطبیق دهد. این مسئله به فرد کمک می کند که راحت تر بتواند تنفس فرد بیمار را تنظیم نماید.

جهت خرید ونتیلاتور و بای پپ و دیگر دستگاه های مرتبط با بیماری های تنفسی، می توانید با کادر فروش تجهیزات پزشکی بارمان ارتباط برقرار کنید.

تجهیزات پزشکی بارمان 

آدرس : تهران ،میدان توحید،خیابان فرصت شیرازی ،پلاک 49

ایمیل: MEDICAL.RASOOLI@GMAIL.COM

شماره تماس : 09129368456-02166490674  -02166122397

فکس : 02166940674

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()