لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، قطعات مختلفی را شامل می شود و در ادامۀ مقاله به برخی از آنها اشاره خواهیم نمود، پس همراه ما باشید. جهت خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو ، توجه به مدل بیل اهمیت دارد چون کمپانی سازندۀ ماشین آلات سنگین متناسب با توان و قدرت بیل، مناسب ترین قطعات را جایگذاری می کنند.

فروشگاه هیدروسنتر بیش از یک دهه مجموعۀ خود را راه اندازی نموده و در حوزۀ واردات و پخش انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو و دیگر برندهای مطرح داخلی و خارجی با قیمت مناسب و کیفیت اورجینال خدمات دهی می نماید.

فروش قطعات انواع بیل مکانیکی کوماتسو

فروش لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو عبارتند از قطعاتی چون پمپ هیدرولیکی، یاطاقان متحرک و ثابت، فیلتر روغن و هوا، ناخن بیل، صفحه ترمز، گیربکس، کاسه نمد، دنده کاریر چرخ، رله، سنسور، سوپاپ دود، ترموستات، هوزینگ، دیسپلی ، صندلی بیل، اتاق کامل بیل و ... صورت می گیرد. متناسب با قطعات آسیب دیدۀ بیل مکانیکی، می توانید انواع قطعات بیل مکانیکی کوماتسو اورجینال را با قیمت مناسب تهیه نمائید. بخش تأمین قطعات و لوازم یدکی ماشین آلات سنگین از اهمیت بالا برخوردار است چون عملکرد اصلی ماشین به سالم بودن قطعات بستگی دارد.

بیل مکانیکی کوماتسو از نظر سایز در دسته بندی های مختلف چون مینی بیل مکانیکی، متوسط و بزرگ ساخته می شوند. البته از نظر طراحی قسمت چرخ در دو دسته بندی بیل مکانیکی چرخ لاستیکی و بیل مکانیکی چرخ زنجیری تقسیم می شوند. هنگام خرید لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو، توجه به مدل بیل ضرورت دارد چون ارتباط مستقیم با عملکرد ماشین خواهد داشت. عدم توجه به موضوعات مهم این چنینی، موجب افزایش صدمات بوجود آمده به دیگر قطعات اصلی ماشین می شود و صاحب بیل متحمل خسارت مالی سنگین می شود.

در همین راستا، در اولینن فرصت نسبت به خرید قطعات بیل مکانیکی و موجود بودن لوازم یدکی بیل مکانیکی کوماتسو مورد نظر توسط فروشگاه هیدروسنتر استعلام نمائید و سپس با قیمت مناسب و با تضمین اصل بودن قطعات، تهیه نمائید.

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()