لوازم یدکی پرکینز متشکل از انواع قطعات کوچک و بزرگ است و هر کدام از آنها جهت ساخت ماشین آلات راهسازی، صنعتی، کشاورزی و غیره به کار برده می شوند. کمپانی پرکینز در انگلستان راه اندازی شده است و از جمله تولید کنندگان معتبر در حوزۀ تجهیزات ماشین آلات سنگین در سطح جهان می باشد. جهت خرید لوازم یدکی پرکینز می توانید به مراکز عرضه کنندۀ تجهیزات و قطعات ماشین آلات راهسازی مراجعه نمائید.

فروشگاه هیدروسنتر به صورت تخصصی در حوزۀ واردات و پخش لوازم یدکی ماشین آلات سنگین و عمرانی فعالیت دارد. این مجموعه متناسب با نیا مشتریان قادر به عرضۀ انواع لوازم یدکی پرکینز با کیفیت عالی و قیمت مناسب می باشد.

فروش انواع قطعات پرکینز

موتور پرکینز، قطعات ژنراتور پرکینز، لوازم یدکی دیزل پرکینز، رینگ موتور، شمع آب، واتر پمپ، کاسه نمد، رادیاتور آب، پمپ روغن، بوش شاتون، پمپ سه گوش، بوش سیلندر، گاید سوپاپ، مجموعۀ ریل سوخت، یاتاقان ثابت و متحرک، کنترلر الکترونیکی موتور، انژکتور، میل لنگ موتور، دنده تایم، واشر کارتل و ... برخی از انواع لوازم یدکی پرکینز محسوب می شوند.

هنگام خرید لوازم یدکی لودر مانند قطعات پرکینز توجه داشته باشید که متناسب با چه مدل ماشین، لوازم یدکی را تهیه می نمائید چون تأثیر مستقیم بر عملکرد ماشین خواهد داشت. تنوع لوازم یدکی پرکینز قابل تأمین توسط هیدروسنتر، شامل قطعات مختلفی است که به صورت کاملاً اورجینال تهیه شده اند و در دسترس مصرف کنندگان قرار گرفته می شوند.

قطعات موتور پرکینز بر روی ماشین آلات سنگین و کشاورزی چون انواع کمباین، تراکتور، لودر، بیل مکانیکی، فینیشر، غلطک، بلدوزر، ترنچر، انواع دستگاه جوشکاری، ماشین جرثقیل، انواع دستگاه بالابر، انواع ژنراتور گازسوز، لنج، قایق، کامیون بادسان و غیره به کار برده می شوند. هنگامی که قطعات پرکینز در داخل ماشین آلات دچار مشکل فنی می شوند، می توانید با تعویض آنها با لوازم یدکی پرکینز سالم، عملکرد ماشین را به حالت اولیۀ خود باز گردانید.

جهت اطلاع از قیمت لوازم یدکی پرکینز ودیگر تجهیزات ماشین آلات سنگین می توانید با کارشناسان فروش مجموعه هیدروسنتر ارتباط برقرار کنید. 

 

فروشگاه هیدرو سنتر 

آدرس: تهران,خیابان قزوین,روبروی اداره دخانیات، پاساژ امپراطور، ط زیر همکف ، پ 32

تلفن تماس:55459038-021        55459022-021           09126883974

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 169
نمایش همه
علاقه مندی ها ()