واحد گشت به مجموعه هایی اطلاق می شود که در حوزۀ سرویس اجارۀ اتوبوس دربستی همراه با راننده فعالیت دارند. شرکت واحد گشت با تأمین اتوبوس های مجهز و پرسنل مجرب در تلاش هستند، خدمات واحد گشت شامل اجاره و کرایۀ اتوبوس را برای مؤسسات دولتی و خصوصی و همچنین افراد عادی مهیا سازند. تحت این شرایط، افراد به راحتی می توانند به صورت گروهی با دوستان و آشنایان در سطح شهر تردد داشته باشند و نگرانی های مختص رانندگی با وسیلۀ نقلیۀ شخصی و یا تاکسی سرویس را نداشته باشند.

بدین ترتیب واحد گشت تهران با اتکاء بر دانش و اطلاعات جامعی که در خصوص خدمات مراکز واحد گشت دارند، در تلاش هستند تا بهترین سرویس دهی کرایه اتوبوس دربستی را در اختیار عموم مردم قرار دهند.

آشنایی با خدمات واحد گشت

از ابتدای مقاله به اهداف واحد گشت اشاره نمودیم. در واقع چنین مجموعه هایی همواره در تلاش هستند، مطابق با قوانین حاکم در جامعه، خدمات دهی اجاره اتوبوس دربستی ارزان قیمت را در سیستم حمل و نقل درون شهری فراهم سازند. بدین ترتیب افرادی که خواستار سرویس دربستی بهشت زهرا هستند، می توانند با شرکت واحد گشت تماس گرفته و اقدام به اجاره اتوبوس دربستی نمایند.

مراکز واحد گشت جهت جلب رضایت مسافرین و همچنین توسعۀ فعالیت حرفه ای خود در میان رقبای تجاری از پرسنل مجرب و متعهد استفاده می نمایند. علاوه بر آنکه استفاده از اتوبوس های مجهز با ظرفیت بالا به آنان اجازه می دهد، افراد بیشتری را جابجا نمایند. در حال حاضر امکان اجاره  اتوبوس دربستی واحد گشت به صورت اینترنتی و یا تلفنی برای ارگان های دولتی و خصوصی و عموم مردم فراهم می باشد. بدین ترتیب می توانند در مدت زمان کوتاهی وسیلۀ نقلیۀ مورد نیاز میهمانان خود را جهت اجرای مراسم خاکسپاری تهیه نمایند.

جهت اجاره انواع اتوبوس دربستی جهت اجرای مراسم خاکسپاری، مراسم تشریفاتی و ترانسفر می توانید با واحد گشت تهران تماس حاصل فرمائید.

تلفن:88813689 & 88815169 (24 ساعته)

فکس: 88864537 

خیابان طالقانی- خیابان ملک الشعراء بهار- پ 14- ط سوم.

(از پذیرش حضوری بدون هماهنگی قبلی معذوریم)

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 192
نمایش همه
علاقه مندی ها ()