نماشویی از مهمترین خدماتی است که گروه های خدماتی ساختمان به مشتریان ارائه می دهند. افرادی که مالک ساختمان های بلند مرتبه هستند و با کثیفی سطوح نما روبرو هستند، می توانند بدین وسیله نسبت به تمیز کردن و شستشوی نمای ساختمان اقدام نمایند. خدمات نماشویی ساختمان توسط افراد حرفه ای انجام می گیرد. در واقع جهت انجام نماشویی ساختمان های بلند نیاز به استفاده از تجهیزات کار در ارتفاع چون بالابر، طناب، داربست و غیره در کنار تجهیزات ایمنی کار در ارتفاع می باشد.

بدین وسیله گروه نماروز با تهیۀ اقلام و تجهیزات کار در ارتفاع، موفق به عرضۀ خدمات نماشویی انواع ساختمان با مصالح ساختمانی صیقلی و غیر صیقلی با نازل ترین قیمت و کیفیت بالا می باشد.

ارائه خدمات نماشویی با تجهیزات پیشرفته

نکتۀ قابل توجهی که در رابطه با مسئله نماشویی ساختمان وجود دارد، روش انجام کار در ارتفاع، نوع مواد شوینده و نحوۀ شستشوی نمای ساختمان است. طی، دستمال، اسکاچ، تیغ شیشه یا کاردک و دستگاه واتر جت از جمله وسایل مورد نیاز جهت انجام نماشویی سطوح صیقلی و غیر صیقلی محسوب می شوند. البته توجه به جنس مصالح ساختمانی از اهمیت بالایی برخوردار است. به عبارتی برای شستشوی نمای ساختمان آجرنما، سیمانی، کنیتکس، سنگی و مواردی از این قبیل نماشویی با دستگاه واترجت بسیار کارآمد خواهد بود. این دستگاه در انواع تک فاز، سه فاز و بنزینی در دسترس متقاضیان قرار گرفته می شود. برای اطلاع از  پوشاندن درز انقطاع نمای ساختمان به سایت مراجعه فرمایید.

بدین وسیله متناسب با حجم کثیفی سطوح و نوع کثیفی، مناسب ترین روش جهت سرعت بخشیدن به پروسۀ شستشوی نمای ساختمان در نظر گرفته می شود. نماشویی شیشه و کامپوزیت، استفاده از وسایلی چون طی و دستمال و اسکاچ بسیار مناسب است به سهولت می توان با ظریف کاری فرآیند شستشوی نمای ساختمان را انجام داد.

قیمت نماشویی به عوامل متعددی چون نوع مصالح ساختمانی، سطح کثیفی سطوح و ابعاد محل شستشوی نما دارد.

در صورت نیاز به دریافت خدمات نماشویی ساختمان، می توانید با کارشناسان فعال گروه نماروز مشورت نمائید. این مجموعه پس از اعزام کارشناس به محل، سپس قادر به تعیین مدت زمان و هزینۀ اجرای نماشویی ساختمان می باشند.

 گروه نماروز 

آدرس : تهران خیابان بهار جنوبی برج بهار واحد 453

شماره تماس : 33542683-021 و 6141648-0912

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 203
نمایش همه
علاقه مندی ها ()