صادرات کفش برای هر کشوری از اهمیت بالایی برخوردار است. کفش از جمله محصولاتی است که ظرفیت بالایی در اقتصاد ملی خواهد داشت. در واقع کفش جزء وسایلی است که عموم مردم روزانه از آن استفاده می کنند. با توجه به افزایش قیمت ارز در داخل کشور، واردات کفش هزینه های سنگینی برای کمپانی ها به دنبال خواهد داشت ولی شرکت های تولید کنندۀ کفش در داخل کشور، با افزایش سطح کیفیت محصولات خود، می توانند گامی در جهت صادرات کفش به کشورهای همسایه بردارند.

در همین راستا تولیدی کفش آرمیس از ابتدایی که فعالیت حرفه ای خود را راه اندازی نموده است، در تلاش است که سهمی از بازار صادرات انواع کفش ایران را به خود اختصاص دهد.

اهمیت صادرات کفش

صادرات کفش نقش بسزایی در رشد و توسعۀ اقتصاد ملی خواهد داشت. در واقع ارز آوری را برای کشور به ارمغان خواهد آورد و می تواند گامی مؤثر در حوزۀ ارتقاء سطح کیفیت محصولات و همچنین افزایش سطح رقابت بین المللی گردد. بدین ترتیب دولت هایی که خواستار داشتن سهمی بزرگ در حوزۀ اقتصاد بین المللی داشته باشند، تلاش می کنند با حمایت از مراکز تولیدی کفش، بتوانند بازار صادارت کفش زنانه و مردانه را توسعه ببخشند.

سال های اخیر وضعیت صادرات کفش در کشور تغییرات چشمگیری نموده است و این مسئله موجب شده تا تولیدی های کفش با انگیزۀ بالا بتوانند با ارتقاء سطح کیفیت محصولات خود، بخش قابل توجهی از بازار تجارت صادرات کفش اسپرت، کفش راحتی، کفش پیاده روی، کفش اداری و غیره را در میان رقبای تجاری خود داشته باشند. این صنعت نیاز به سرمایه گذاری و همچنین حمایت دولت دارد چون به عنوان نمایندگانی از کشور ایران در عرصۀ تجارت بین المللی فعالیت می کنند. تولیدی کفش آرمیس نیز با هدف ورود به عرصۀ تجارت صادرات کفش اقدام به تولید انواع کفش زنانه و مردانه در مدل های مختلف و پرفروش نموده است.

 

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 171
نمایش همه
علاقه مندی ها ()