رادیولوژی دندان جزء روش های اصلی جهت تشخیص نوع اختلالات بوجود آمده در ناحیۀ دهان و دندان می باشد. همانطور که می دانید بسیاری از مشکلات دندانی را نمی توان با معاینه چشمی مشاهده نمود و از آن اطمینان یافت. در همین راستا، مراکز پیشرفته رادیولوژی دندان در سطح جهان راه اندازی شده اند. بدین ترتیب به صورت کاملاً تخصصی در حوزۀ ارائه خدمات انواع تصویربرداری فک و صورت و خدمات رادیولوژی دندان بتوانند خدمات ارزنده ای به بیماران و دندانپزشکان ارائه دهند.

مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل با تجهیز نمودن مجموعۀ خود به جدیدترین تجهیزات رادیولوژی دندان در تهران، همواره آمادۀ ارائه روش های جدید تصویربرداری فک و صورت به بیماران می باشند.

ارائه خدمات رادیولوژی دندان

سال های اخیر شاهد پیشرفت تجهیزات تصویربرداری دندان در سطح کشور بوده ایم. ارائه خدمات رادیولوژی سه بعدی دندان از جملۀ این خدمات محسوب می شود. با بهره گیری از تکنولوژی پیشرفتۀ دستگاه های تصویربرداری، می توان بجای عکس برداری دو بعدی، فرآیند عکس برداری سه بعدی را انجام داد.

بدین وسیله می توان تصویر کاملی از نمای دندان و ناحیۀ فک و صورت بدست آورد و دندانپزشک با مشاهدۀ وضعیت کامل رویش دندان ها و عصب، بهتر می توانند میزان پوسیدگی دندان را مشخص نمایند. علاوه بر آنکه وضعیت درمان ایمپلنت و ارتودنسی بیمار به وضوع مشخص می گردد. به طور کلی با بهره گیری از نتایج رادیولوژی تخصصی دندان، دندانپزشک راحت تر می تواند روند درمان بیماری فرد را آغاز نماید. به عبارتی می تواند صرفه جویی مالی را برای فرد به دنبال داشته باشد. برای اطلاع از رادیوگرافی سفالومتری به سایت مراجعه کنید.

نکتۀ دیگری که برای فرد حائز اهمیت است، مسئله قیمت رادیولوژی دندان است. جهت اطلاع دقیق از تعرفه های جدید خدمات انواع رادیولوژی دندان می توانید با دفتر پذیرش مرکز رادیولوژی تخصصی دکتر نکیسا ایل ارتباط برقرار کنید. این مجموعه به صورت تلفنی و همچنین اینترنتی پاسخگوی پرسش های شما و همچنین رزرو نوبت می باشند.

 

مرکز رادیولوژی تخصصی دندان، فک و صورت دکتر نکیسا ایل

 تلفن: 9-22094378 021

آدرس: سعادت آباد، خیابان سرو غربی، بین میدان کاج و میدان شهرداری، تقاطع خیابان مروارید، ساختمان مروارید، طبقه دوم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()