اجرای شیروانی جهت ساخت سقف ساختمان های ویلایی، آپارتمانی، سوله، سر درب، آلاچیق و مواردی از این قبیل مورد استفاده قرار گرفته می شود. در حال حاضر مدل های متنوعی از اجرای سقف شیروانی را در مناطق مختلف ملاحظه می نمائیم چون هر کدام از آنها دارای یک سری ویژگی های ظاهری و ساختاری منحصربفرد می باشند. در واقع جهت  خدمات اجرای شیروانی ساختمان، تنها زیبایی نمای سقف در نظر گرفته نمی شود.

مجموعۀ آراز سقف به عنوان یکی از مجریان موفق و مجرب در حوزۀ اجرای سقف شیروانی فعالیت خود را آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت تخصصی، توانسته اند پروژه های متعددی را در زمینۀ نصب سقف شیروانی یا آردواز و اجرای آلاچیق به مرحلۀ اجرا برسانند.

اهمیت اجرای شیروانی

با توجه به ویژگی های قابل توجه ظاهری که این بنا دارد، دارای یک سری مزایای منحصربفرد و ویژه چون صرفه جویی اقتصادی، نصب آسان، به حداقل رساندن هزینه های نگهداری و تعمیر سقف، زیبایی و جلوگیری از اتلاف انرژی در فصول مختلف سال می باشند.

جهت محاسبۀ قیمت اجرای شیروانی، فضا بر اساس متر مربع در نظر گرفته می شود.

هزینۀ اجرای شیروانی = طول سقف × عرض سطح نما × درصد لمبه یا شیب شیروانی

البته دارای یک سری نکات کلیدی است که متخصصین این امر، راحت تر می توانند محاسبات مرتبط با نحوۀ اجرای شیروانی را به طور دقیق و بدون خطا انجام دهند. افرادی که علاقه مند به ساخت ساختمان با سقف شیروانی هستید، می توانید از مجریان مجرب و متخصص در حوزۀ نصب سقف شیروانی و آردواز استفاده نمائید.

عموماً حداقل شیب اجرای شیروانی مابین 15 الی 70 درجه می باشد. البته متناسب با موقعیت جغرافیایی و اقلیمی درجه بندی مناسب شیب سقف شیروانی در نظر گرفته می شود.

جهت  اجرای سقف آردواز مرحلۀ آهن کشی پایۀ سقف صورت می گیرد و سپس مناسب ترین مصالح ساختمانی شیروانی بر روی پایۀ فلزی تعبیه می شود. آردواز، سفال، چوب، تایل های شیروانی سرامیکی و ... برخی از انواع پوشش سقف شیروانی محسوب می شوند.

در حال حاضر ضوابط و مقرارت ساختمانی وجود دارد که توانسته اند اجرای شیروانی با شیب استاندارد را مشخص نموده و بر اساس آن پروسۀ ساخت سقف آردواز انجام گیرد. افرادی که به صورت تخصصی در حوزۀ اجرای سقف شیب دار فعالیت دارند، نسبت به این نکات و ضوابط کاری مسلط می باشند.

جهت اجرای پروژه های سقف شیروانی می توانید از تجربیات تخصصی مهندسین فعال و پویای آراز سقف استفاده نمائید.

 

آراز سقف 

آدرس: خزانه بخارای خیابان تقوی کوچه مردانه پلاک ۶طبقه سوم

تلفن ثابت: ۰۲۱۵۵۳۱۷۴۸۹

تلفن همراه : ۰۹۱۲۴۴۶۴۹۲۰

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 202
نمایش همه
علاقه مندی ها ()