فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن:

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - دیباچه:

کفش ایمنی محصولی است که به راحتی می توان از نام آن کاربرد هایش را تشخیص داد. این محصول در واقع پای پرسنلی که در محیط‌ های صنعتی و غیر صنعتی فعالیت می‌کنند را در برابر خطرات کاری امن نگه می دارد. البته کفش ایمنی حتماً باید به صورت اورجینال تهیه شود تا بتواند ویژگی های ایمنی را در خود داشته باشد، امروزه مدل های گوناگونی از این محصول در سطح بازار وجود دارند. همانطور که می دانید اکثر کفش های کار از مواد اولیه اصلی ساخته نشده‌ اند و در اصطلاح فیک می باشند. توصیه می‌ کنیم که برای خرید کفش ایمنی حتماً از فروشگاه رادین ایمن که طرح ویژه فروش کفش ایمنی را اجرا کرده است دیدن کنید در نظر داشته باشید که این فروشگاه تمامی اجناس خود را از برند های مطرح و اورجینال تهیه می کند و قیمت های آن را برای اقشار ضعیف جامعه در کمترین حد نگه داشته است.

فروش کفش ایمنی در فروشگاه رادین ایمن - متریال کفش ایمن استاندارد:

کفش های ایمنی به طور کلی از چرم طبیعی و محکم ساخته می شوند. چرم فساد ناپذیر است و به استثنایی افزایش ایمنی، طول عمر و ماندگاری بیشتری را نیز به وجود می آورد. زیره کفش ایمنی استاندارد نیز باید از متریال مرغوب ساخته شده باشد و دارای مولکول های بزرگی باشد. فروش تجهیزات ایمنی توسط این مجموعه انجام می گیرد. 

در واقع ساختار تکرار شونده زیره کفش ها را باید با استفاده از پیوند های شیمیایی به هم متصل کنند تا استحکام بی نظیری پدید آید. توجه داشته باشید که روی زیره کفش ایمنی استاندارد پارچه ای وجود دارد که سطح داخلی زیره را می پوشاند، این سطح به شکل مستقیم دائماً با پای کاربر در ارتباط است به همین جهت از مواد خاصی آن را تولید می کنند که بتواند در جذب عرق پا با کیفیت عمل کند.

  فروشگاه رادین ایمن

دفتر مرکزی :

فروشگاه : بازار آهن شادآباد بلوار طاووس پاساژ آوا جنرال ورودی تخت جمشید پلاک 443

تلفن   :   40669374 -021 

همراه  :   1316637 - 0912     چاووشی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 184
نمایش همه
علاقه مندی ها ()