فروش اقساطی خودرو از دیگر روش های پرطرفدار جهت خرید اتومبیل داخلی و خارجی می باشد. خیلی از افراد خواستار خرید اتومبیل هستند، تا به واسطۀ آن بتوانند سطح رفاه زندگی خود و اعضای خانواده را بهبود ببخشند. نقد و اقساط دو روش اصلی جهت خرید اتومبیل محسوب می شود. به عبارتی افرادی که پول نقد در اختیار ندارند، می توانند از شرایط فروش اقساطی خودرو با اقساط کوتاه مدت و یا بلند مدت، اتومبیل خود را تهیه نمایند.

سایا خودرو با بهره گیری از کادر فروش مجرب و همچنین سرمایه گذاری مکفی توانسته است گام های مؤثر در جهت پیشبرد مشتری مداری، شرایط آسان فروش اقساطی خودرو را متناسب با انواع اتومبیل تعیین نموده و پیش روی مشتریان قرار دهند.

فروش اقساطی خودرو با شرایط تحویل فوری

با توجه به اینکه در گذشته، فروش اقساطی خودرو توسط شرکت های سازندۀ خودرو با تحویل اتومبیل در زمان تسویه کامل و پرداخت مقدار قابل توجهی از مبلغ خودرو صورت می گرفت ولی در حال حاضر شرایط تحویل خودرو از سوی نمایندگان معتبر فروش خودرو دچار تغییر و تحول قرار گرفته است. به عبارتی امکان تحویل کوتاه مدت خودرو را برای مشتریان فراهم نموده اند.

شرایط فروش اقساطی خودرو مانند  شرایط فروش اقساطی ایران خودرو با تحویل آنی به فرد فرصتی می دهد که پیش از اتمام اقساط خودرو از اتومبیل خریداری شده استفاده نماید. توسط برخی از مجموعه های معتبر و با سابقه، امکان تحویل فوری خودرو به مشتری تنها پس از پرداخت حداقل پیش قسط وجود دارد. استفاده از خدمات فروش اقساطی بلند مدت خودرو، خریدی متفاوت و فرصتی بی نظر برای افرادی است که در تلاش خرید اتومبیل مورد دلخواه خود می باشند.

با افزایش تعداد اقساط خودرو، ممکن است بر میزان سود بازپرداخت افزوده گردد ولی متناسب با افزایش قیمت اتومبیل با وجود تورم سالانه، استفاده از چنین شرایطی بسیار مقرون به صرفه می باشد.

اگر متقاضی استفاده از خدمات فروش اقساطی خودرو با بهترین شرایط می باشید، می توانید با مجموعۀ سایا خودرو ارتباط برقرار کنید.

سایا خودرو

 آدرس: رسالت خیابان فرجام ابتدای خیابان حیدرخانی شمالی پ ۱۱۱/۱ سایا خودرو

شماره تماس: 02171333133

ایمیل: info@sayakhodro.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 251
نمایش همه
علاقه مندی ها ()