لاستیک پیرلی یکی از لاستیک های بسیار با کیفیتی است که توسط شرکت پیرلی به تولید رسیده و این لاستیک به دلیل خارجی بودن در فروشگاه های بسیار کمی پیدا می شود. فروشگاه چرخ و یدک یکی از معدود فروشندگانی است که انواع لاستیک های خارجی از جمله لاستیک پیرلی را در نمونه اصلی و با کیفیت به شما ارائه می دهد. لاستیک پیرلی یکی از پرفروش‌ ترین تایر ها در بازار جهانی بوده و در کشور ما نیز این تایر ها بسیار پرطرفدار هستند، با توجه به عملکرد بسیار خوب لاستیک های پیرلی در خودرو و دوام و ماندگاری آن ها، افراد زیادی این لاستیک ها را تهیه کرده و با استفاده از آن حرکت بسیار خوبی را از خودرو مشاهده خواهد کرد. خرید لاستیک پیرلی را از طریق سایت انجام دهید.

فروش لاستیک پیرلی با قیمت ارزان

لاستیک های پیرلی توسط مجموعه چرخ و یدک با قیمت های بسیار ارزانی به فروش می رسد. چرخ و یدک فروشگاهی بسیار مطمئن برای خرید انواع لاستیک های داخلی و خارجی می باشد. این مرکز به دلیل فروش مستقیم لاستیک پیرلی ، توانسته قیمت های مناسبی را برای آن در نظر بگیرد.

لاستیک یکی از قطعه های مهم در خودرو بوده که و این قطعه به دلیل اینکه مداوم با زمین در تماس است باید کیفیت بسیار خوبی داشته باشد تا بتواند طول عمر بالایی را در خودرو داشته و همچنین کارایی مناسبی هم از خود نشان دهد، به همین جهت خرید لاستیک با کیفیت بسیار مهم است که پیرلی یکی از تایر های خارجی است که بسیار با کیفیت بوده و این لاستیک‌ ها به کشور های زیادی از جمله کشور ما وارد می شوند. لاستیک و از نظر قیمت متفاوت هستند و اگر بخواهیم لاستیک هایی با کیفیت را انتخاب کنیم باید در ابتدا کیفیت را در نظر بگیریم و سپس به قیمت آن توجه نماییم پس شما با توجه به بودجه ای که دارید می توانید از لاستیک های داخلی و خارجی استفاده کنید.

  فروشگاه چرخ و یدک 

آدرس : تهران ، خیابان امیر کبیر شرقی ، روبروی پاساژ خلیج فارس پلاک ۱۴۵ ط دوم

ایمیل : info@charkhoyadak.com

خط  های ویژه دفتر :02133569328-02133569862-33508201

24 ساعته 7 روز هفته پاسخ گو هستیم:09106687003

تلگرام . واتساپ . اینستاگرام

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 221
نمایش همه
علاقه مندی ها ()