لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن جزء برترین برندهای خارجی محسوب می شوند. لاستیک پیرلی محصول کشور ایتالیایی و لاستیک میشلن نیز محصول کشور فرانسه می باشد. این مجموعه با امکانات و سرمایه گذاری های متعددی که طی فعالیتی که داشتند، توانسته با پیشرفت تکنولوژی، محصولات با کیفیت و با دوامی را تولید نموده و در اختیار مصرف کنندگان قرار دهند. در نتیجۀ آن شاهد فروش لاستیک پیرلی و فروش لاستیک میشلن در مدل های متفاوت متناسب با آب و هوای مختلف در سطح کشور باشیم.

فروشگاه تایر ایرانیان نیز به عنوان یکی از مجموعه های معتبر در حوزۀ فروش انواع تایر با برندهای خارجی و ایرانی به فعالیت حرفه ای خود ادامه می دهد. جهت خرید لاستیک میشلن و تایر پیرلی می توانید به وب سایت فروشگاهی تایر ایرانیان مراجعه نمائید.

خرید انواع لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن فرانسه

همانطور که گفته شد، هر کدام از این برندها، دارای یک سری مشخصات فنی منحصربفرد می باشند و متناسب با مدل های مختلف خودرو و شرایط آب و هوایی تولید و به بازار مصرف عرضه شده اند. در واقع لاستیک پیرلی چهار فصل متناسب با تمام شرایط آب و هوایی سازگاری دارد و از چسبندگی بالا و فرمان پذیری ایده آل برخوردار است. این در حالی است که لاستیک میشلن زمستانی به صورت انحصاری متناسب با آب و هوای زمستانی و برفی ساخته شده است و سطح چسبندگی بهتری نسبت به سطوح لغزنده خیس خواهد داشت.

جهت خرید لاستیک میشلن فرانسه می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایر مراجعه نمائید و از افراد مجرب در خصوص شناسایی لاستیک پیرلی و لاستیک میشلن اصل پرسش نمائید چون بهتر می توانند شما را راهنمایی کنند.

اگر تمایل به  خرید لاستیک میشلن و همچنین خرید آنلاین لاستیک پیرلی ایتالیا دارید، می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه اینترنتی تایر ایرانیان داشته باشید و با قیمت ارزان و همراه با گارانتی تایر مورد نظر خود را خریداری نمائید.

 

فروشگاه تایر ایرانیان

آدرس فروشگاه مرکزی : خیابان امیرکبیر تیمچه امیر کبیر پلاک414

ایمیل: info@tireiranian.com

شماره های تماس: 09122381610--33932855

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 166
نمایش همه
علاقه مندی ها ()