کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل داشتن طرح های فوق العاده زیبا و لوکس، توانسته نظر خیلی از افراد را به خود جلب کند. از این رو به عنوان یکی از پرفروش ترین تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار می رود. استقبال فراوان از خرید کاغذ دیواری سه بعدی به دلیل کیفیت بالایی است که این محصول دارد و قابل شستشو بوده و به راحتی می توان با استفاده از دستمال مرطوب لکه های بوجود آمده بر روی سطوح کاغذ دیواری را تمیز نمود.

اگر علاقه مند به خرید کاغذ دیواری سه بعدی و یا دیگر محصولات دکوراتیو هستید، می توانید به فروشگاه دکور آفیس مراجعه نمائید. این مجموعه چندین سال است که در زمینۀ تهیه و فروش لوازم دکوراسیون داخلی فعالیت می کند و بروزترین محصولات دکوراتیو را جمع آوری نموده و در اختیار مشتریان قرار می دهد.

فروش کاغذ دیواری سه بعدی منحصربفرد

تفاوت چشمگیر و قابل توجه کاغذ دیواری سه بعدی نسبت به محصولات قدیمی، چاپ یک تصویر کامل بر روی کاغذِ کاغذ دیواری است. در واقع از تکرار یک تصویر خاص حاصل نشده است و این سبک از چاپ کاغذ دیواری توانسته تحولی بزرگ در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی بوجود آورد. نتیجۀ آن را در نمای دکوراسیون ساختمان های مسکونی، تجاری، اداری، هتل، رستوران و سایر مکان ها مشاهده نموذ. علاوه بر نمایش یک تصویر یک تکه، به دلیل طراحی گرافیکی که از آن برخوردار است، تصاویر به نمای واقعی و طبیعی بسیار نزدیک می باشد و هر بیننده ای با نگاه کردن به تصاویر کاغذ دیواری سه بعدی مجذوب و شیفته می شوند چون فوق العاده منحصربفرد و خیره کننده می باشن. علاوه بر آنکه درخشندگی خاصی در جنس پوستر دیواری وجود دارد که باعث جلب نظر و نگاه بینندگان می شود.

فروشگاه اینترنتی دکور آفیس با هدف برآورده کردن نیاز مشتریان جهت ارائه خدمات فروش اینترنتی محصولات فروشگاه مانند فروش تابلو دکوراتیو فعالیت خود را توسعه می بخشد. بدین ترتیب امکان سفارش اینترنتی انواع کاغذ دیواری سه بعدی مدرن و کلاسیک را در طرح های متنوع و قیمت ارزان برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم نموده است.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 164
نمایش همه
علاقه مندی ها ()