پارکت یکی از کفپوش های بسیار محبوب در کشور ما می باشد. با استفاده از پارکت ، کفپوشی بسیار کاربردی خواهیم داشت. پارکت ها بسیار زیبا هستند. امروزه این کفپوش ها در دیزاین داخلی نقش بسیار مهمی داد و با استفاده از این کفپوش ها دکواسیونی زیبا خواهیم داشت. خرید تابلو دکوراتیو نیز به عنوان یکی از تجهیزات دکوراسیون داخلی مورد استقبال خیلی از افراد قرار گرفته شده است چون این محصول دارای طرح های متنوع و زیبا می باشد.

برای خرید پارکت و انواع تابلو دکوراتیو می توانید به سایت دکور آفیس مراجعه کنید و محصولات باکیفیت را با قیمت های ارزان خریداری کنید.

خرید پارکت مستحکم و تابلو دکوراتیو مدرن

خرید پارکت در 5 درجه بندی با برندهای داخلی و خارجی صورت می پذیرد. مکان هایی که از تراکم پایین برخوردار هستند، خرید پارکت با درجه بندی 1 و 2 بهترین راهکار است. علاوه بر آنکه صرفه جویی مالی را برای خریدار به همراه خواهد داشت چون از نظر قیمت نسبت به پارکت های لمینت با دانسیتۀ بالا ، ازران تر است. در مقابل، جهت خرید پارکت مستحکم و مقاوم برای مکان های پر جمعیت، خرید پارکت های لمینت با درجه بندی 4 و 5 را به شما پیشنهاد می کنیم . البته توجه داشته باشید، این نوع درجه بندی متناسب با برندهای مختلف، ممکن است متفاوت باشد. این در حالی است که نصب تابلو دکوراتیو در نمای دکوراسیون نیز می تواند تغییرات قابل توجهی در دکوراسیون بوجود آورد.

امروزه طراحی دکوراسیون داخلی برای عموم افراد بسیار حائز اهمیت است چون بدین ترتیب می توانند تغییرات چشمگیر در نمای دکوراسیون بوجود آورند. نصب تابلو دکوراتیو مدرن در نمای دکوراسیون سالن پذیرایی زیبایی خاص و منحصربفرد به فضای داخلی ساختمان می بخشد و چشم هر بیننده ای را به خود جذب می کند.

جهت  خرید انواع پارکت  مدرن و تابلوهای دکوراتیو تزئینی در طرح های لوکس و همچنین ساده می توانید به فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید.

 فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 152
نمایش همه
علاقه مندی ها ()