خرید چرخ گوشت تسمه ای از تجهیزات:

دستگاه چرخ گوشت تسمه ای یک ابزار کاملا آشنا برای اکثر مردم می باشد اما این موضوع دارای یک نکته است و آن نکته بسیار مهم می باشد. این نکته اساسی در واقع گوناگونی مدل های مختلف چرخ گوشت تسمه ای است. در نظر داشته باشید که چرخ‌گوشت ها امروزه برای مصارف خاص و مشخص تولید می شوند بنابراین مانند گذشته از یک چرخ گوشت تسمه ای در تمامی مصارف ها استفاده نمی شود، این نکته باید در هنگام خرید چرخ گوشت تسمه ای کاملاً در نظر گرفته شود.

بی تردید دستگاه‌ های چرخ گوشت تسمه ای امروزی با مکانیزمی بسیار پر قدرت و کارآمد فرایند چرخ کردن گوشت را انجام می‌ دهند به طوری که برخی از چرخ گوشت های تسمه ای حتی اگر مقداری استخوانی در گوشت وجود داشته باشد به سادگی قادرند آن را چرخ کنند.

چرخ گوشت ها دارای گروه های مختلفی می باشند، این گروه ها عبارت است از:

چرخ گوشت های رومیزی نیمه صنعتی

چرخ گوشت های رومیزی صنعتی

چرخ گوشت های تسمه ای

چرخ گوشت های گیربکسی.

هر کدام از این چرخ گوشت های تسمه ای دارای یک گروه بسیار بزرگ و گسترده در خصوص مدل ها و ظرفیت ها می باشند، بنابراین به سادگی می توان متوجه گستره عظیم تولیدات این محصول بود. خرید چرخ گوشت صنعتی را از تراز ایران انجام دهید.

یکی از نمونه های چرخ گوشت تسمه ای با عنوان چرخ گوشت تسمه ای شناخته می شود. مستحضر باشید که به دلیل استفاده از تسمه در مکانیزم عملکردی این چرخ گوشت تسمه ای نام تسمه ای در پسوند نام این دستگاه وارد شده است. در واقع چرخ گوشت تسمه ای این قابلیت را به کاربر می دهند تا به لحاظ مسائل بهداشتی که در حیطه مشاغل پروتئینی مهمترین پارامتر به شمار می آید، تمامی موارد را به درستی انجام دهد زیرا عموماً این دستگاه به دلیل جنس بدنه استیل و دور بودن موتور از گلویی و قسمت هایی که با گوشت در ارتباط هستند به راحتی قابل شستشو و تمیز کردن است و بی تردید گوشت بر روی دستگاه نمی ماند و فرآیند تجزیه شدن‌ گوشت صورت نمی گیرد. همین مسئله باعث محبوبیت این نوع چرخ گوشت تسمه ای در بین مراکز مربوطه شده است، در ادامه یکی از مدل های محبوب آن را معرفی می کنیم.

فروشگاه تراز ایران 

ایمیل : info@slicer.ir

شماره تماس چهار رقمی : 0216123

تماس : 02166087260 - 02166087261 
02166087814- 02166087815 - 02166087816

آدرس دفتر اداری : میدان آزادی خیابان آزادی بعد از استاد معین ابتدای دکتر هوشیار پلاک 83 طبقه ی 3

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()