زغال کبابی از جمله زغال های پرفروش بازار به شمار می رود. امروزه تولیدکنندگان زغال توانسته اند با آزمون و خطا موفق به تولید انواع زغال با کیفیت در ابعاد متفاوت و ویژگی های متفاوت شوند. با توجه به اینکه شهرنشینی در سال های اخیر گسترش یافته است، متأسفانه دسترسی به چوب خشک برای افراد میسر نیست و تنها به واسطۀ زغال می توانند، آتش مورد نیاز خود را تهیه نمایند. در همین راستا شاهد فروش زغال کبابی ، زغال صنعتی، زغال توتون و تنباکو و غیره در سطح بازار می باشیم.  

سالار سوز جنوب با توجه به نیاز بازار توانسته است فعالیت خود را در زمینۀ تأمین و فروش انواع زغال به صورت بسته بندی آغاز نموده است. متناسب با نیاز بازار توانسته اند امکان خرید انواع زغال با کیفیت را با قیمت ارزان برای مشتریان فراهم نموده است.

خرید زغال کبابی با کیفیت

امروزه به صورت اختصاصی تولید کنندگان زغال توانسته اند موفق به تولید ذغال کبابی شوند. با توجه به اینکه مصرف زغال کبابی برای پخت و پز می باشد و کاربرد آن ممکن است در محیط های مسکونی صورت گیرد، باید دارای یک سری ویژگی های خاص باشد. عدم تولید دود و بوی نامطبوع، تولید حرارت زیاد و ماندگاری بالا از مهمترین ویژگی های زغال کبابی محسوب می شوند. در واقع به دلیل کاربرد این زغال جهت فرایند پخت و پز، تولید بوی نامطبوع موجب تغییر بو و طعم غذا می شود. علاوه بر آنکه ایجاد دود در فضای مسکونی نیز برای عموم مردم خوشایند نمی باشد.

قیمت خرید زغال سفید و زغال کبابی به کیفیت و وزن بسته بندی محصول بستگی دارد. از این رو متناسب با حجم مورد نیاز ، می توانید تجربۀ خرید زغال کبابی ارزان را داشته باشید.

جهت کسب اطلاعات بیشتر و خرید زغال کبابی با کیفیت می توانید با واحد فروش سالار سوز جنوب تماس حاصل فرمائید.

 سالار سوز جنوب 

آدرس : تهران _ شهران_ بلوار کوهسار_ جاده امام زاده داود_ سولقان_ کشار_ کشار سفلی _انبار سالارسوز جنوب

تلفن :44394826-021   -    09125309837

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 227
نمایش همه
علاقه مندی ها ()