فروش کفش مردانه با کیفیت

 فروش کفش مردانه توسط تولیدی ها و فروشگاه ها انجام می شود و افراد می‌توانند کفش مورد نظر خود را خریداری کنند امروزه فروش اینترنتی کفش مردانه بسیار رایج بوده و افراد می‌توانند به صورت غیر حضوری کفش موردنظرشان را تهیه نمایند.در زمان خرید کفش مردانه باید به جنس و کیفیت آن توجه داشته باشید همچنین باید کفش مورد نظر قیمت مناسبی هم داشته باشد بنابراین باید از مراکزی کفش مورد نظرتان را تهیه کنید که معتبر باشند. هیچ وقت کفش های بی کیفیت را حتی با قیمت ارزان خریداری نمایید زیرا کفش‌ های بی‌کیفیت صدمه‌ ی بسیار زیادی را به پاها وارد می‌کنند که در طولانی مدت موجب بروز مشکلاتی در پا و کمر می شود و همچنین کفش ها باید جنس مرغوبی داشته باشد و پاها در کفش راحت باشند همچنین قدم زدن با کفش مورد نظر باید بسیار عالی و راحت باشد تا بتوانید در زمان های طولانی تر نیز از کفش ها استفاده نمایید.

انواع کفش مردانه

 کفش های مردانه از نظر رده بندی دارای سایز های مختلفی می باشند که متفاوت از کفشهای زنانه بوده و در سایز های بزرگتر به تولید می‌رسد کفشهای مردانه دارای مقاومت بالایی هستند تا بتوانند دوام خوبی داشته باشند باید در انتخاب کفش مردانه دقت بسیار زیادی داشته باشید اما باید بدانید که چه نوع کفشی مناسب با محیط مورد نظر شما می باشد. برای خرید کفش راحتی مردانه و زنانه به سایت مراجعه کنید. 

کفش ها هر یک دارای طراحی متفاوتی هستند و از مواد اولیه مختلف به تولید می رسند به طور کلی کفش ها در انواع کفش مردانه و کفش زنانه بوده و هر یک دارای طراحی های ویژه هستند.کفش های مردانه دارای انواع کتانی، صندل، رسمی، کالج و غیره می باشند که هر یک از این کفش ها برای مکان های مختلف مناسب بوده و توسط تولیدی کفش آرمیس به فروش می رسد.

 تولیدی کفش آرمیس

_آدرس کارخانه: شهرک صنعتی قرچک،بعد از میدان صنعت،پلاک 224 ، شماره تماس کارخانه : ۳۶۹۰۵۹۰۵-۰۲۱

_آدرس دفتر مرکزی: بازار بلور شوش،خیایان دشتبان زاده،مجتمع الغدیر،طبقه 5،واحد 11

_آدرس پست الکترونیک تولیدی کفش آرمیس : armisshoesfactory@gmail.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 140
نمایش همه
علاقه مندی ها ()