لاستیک کومهو یکی از برندهای با کیفیت کره ای است و خیلی از افراد طرفدار خرید این برند در سراسر کشور می باشند. همانطور که می دانید لاستیک به عنوان یکی از اجزای مهم و کاربردی خودرو است که ارتباط مستقیم با سرعت و شتاب خودرو دارد. عمر لاستیک بسیار محدود است و حدود 4 الی 6 سال می رسد. این مسئله در رابطه با لاستیک های نو و کار نکرده نیز صادق است. جهت خرید لاستیک کومهو می توانید به فروشگاه های معتبر عرضۀ تایرهای برند خارجی مراجعه نمائید.

فروشگاه لاستیک هم پا نیز به عنوان یکی از مراکز فروش معتبر در حوزۀ پخش لاستیک خارجی و ایرانی فعالیت دارند و همواره آمادۀ خدمات مشاوره تخصصی فروش لاستیک سواری کومهو، لاستیک هانکوک، تایر میشلن، تایر تری انگل و غیره می باشند.

ویژگی های لاستیک کومهو

ویژگی های لاستیک کومهو بر اساس فاکتورهای متعددی مشخص می شود که می توان سال تولید، نوع اتومبیل (سواری، شاسی بلند، باری، کشاورزی، سنگین)، نوع کاربری فصل (چهار فصل، زمستانی و تابستانی)، سایز تایر از نظر پهنا و رینگ، طرح گل روی تایر، میزان ارتفاع آج، نوع مواد اولیۀ تشکیل دهندۀ تایر، نوع ساختار (بایاس و رادیال)، عامل تیوبلس و ... اشاره نمود.

در نظر داشته باشید بر پایۀ مشخصات فنی اتومبیل و شرایط محیطی باید انتخاب و خرید لاستیک کومهو و دیگر برندها باید انجام گیرد. اهمیت دادن به موضوع مهم این چنینی برای رانندۀ اتومبیل ضرورت دارد. قیمت لاستیک کومهو بر اساس مشخصات درج شده بر روی تایر تعیین می شود. توجه داشته باشید هنگام خرید لاستیک، لاستیک های مخدوش شده که سال تولید آنها مشخص نمی باشد، را تهیه نمائید و به مراکز معتبر عرضۀ تایر مراجعه نموده و از اصل بودن لاستیک های برند خارجی اطمینان حاصل نمائید.

جهت کسب اطلاعات جامع در خصوص نحوۀ انتخاب و خرید لاستیک سواری و شاسی بلند کومهو می توانید نگاهی به محصولات فروشگاه لاستیک هم پا داشته باشید و از تجربیات کارشناسان فروش این مجموعه بهره مند شوید.

 فروشگاه لاستیک هم پا

آدرس: تهران، تجریش، محله گلاب دره، خیابان شهید اسماعیل شکیبایی، خیابان وزیری، پلاک 22، طبقه منفی1 ، واحد غربی

  ایمیل : info@hammpa.com

دفتر فروش: 02191303129

  واتس اپ:   7809 570 0992

زمان پاسخگویی تلفنی: همه روزه به غیر از روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 5 بعدازظهر 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 180
نمایش همه
علاقه مندی ها ()