ساک دستی سوزنی به عنوان یکی از محصولات محبوب در صنعت تبلیغات محسوب می شود. امروزه شرکت ها، فروشگاه ها، مراکز خرید، کارخانجات و غیره جهت تحویل کالا به مشتریان و یا تحویل هدایای تلیغاتی به پرسنل تلاش می کنند از مزایای ساک دستی سوزنی چاپ دار استفاده نمایند. امروزه امکان خرید ساک دستی سوزنی در ابعاد و مدل های مختلف با طرح های از پیش چاپ شده برای عموم مردم فراهم می باشد.

علاوه بر آنکه امکان خرید ساک دستی سوزنی سفارشی توسط مجموعه پارچینه برای مشتریان فراهم می باشد. این مجموعه با در اختیار داشتن دستگاه های چاپ مخصوص، قادر به ارائه خدمات چاپ ساک دستی سوزنی مطابق با طرح دلخواه مشتریان می باشند.

سفارش ساک دستی سوزنی

امروزه کاربرد ساک پارچه ای توانسته مانع از مصرف بیش از اندازۀ پلاستیک توسط عموم مردم شود. تولید ساک دستی پارچه ای سوزنی با ضخامت و ابعاد مختلف صورت می گیرد. بدین ترتیب متناسب با ابعاد و وزن اقلام می توان مناسب ترین ساک دستی پارچه ای را تهیه نمود. کیسه های پارچه ای از استحکام بالایی نسبت به کیسه های نایلونی برخوردار هستند و این مسئله موجب شده تا افراد راحت تر از گذشته بتوانند کالاهای مختلف را جابجا نمایند.

چاپ ساک دستی تبلیغاتی با بهره گیری از طرح های گرافیکی مختلف می توان جهت امور تبلیغات از آنها استفاده نمود. امروزه می توان با استفاده از ترکیب رنگی شاد و طرح های جذاب بر روی ساک های دستی پارچه ای با حداقل هزینه تبلیغات مجموعۀ خود را انجام دهید. با توجه به اینکه عموم مردم جهت جابجایی کالایی نیاز به ساک دستی دارند، داشتن ساک دستی پارچه ای چاپ دار می تواند بسیار چشمگیر باشد و نگاه بینندگان را به خود جذب می کند.

برای سفارش ساک دستی سوزنی ارزان و با کیفیت عالی و  چاپ ساک پارچه ای می توانید به مجموعۀ تولید کنندۀ پارچینه مراجعه نمائید.

 

پارچینه 

آدرس فروشگاه: بازار تهران - خیابان پانزده خرداد - پله های نوروز خان - پلاک 88

آدرس کارخانه: شهریار - روستای بکه -خیابان قلعه نو

ایمیل: info@parchine-co.com

شماره تماس:  02165750982

شماره همراه: 09123666606 - 09123666676

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 132
نمایش همه
علاقه مندی ها ()