کمپرسور اسکرو یکی دیگر از دستگاه های کمپرسور موجود در بازار به شمار می رود. نحوۀ عملکرد این دستگاه به حالت چرخش حلزونی است که با چرخش معکوس دو روتور با فاصله از یکدیگر باعث متراکم سازی هوای داخل دستگاه و در نهایت تولید هوای فشرده می شود. بدین وسیله صنایع مختلف متناسب با سیستم هایی که راه اندازی می کنند، در هر مرحله ای از اجرای تأسیسات که نیا به هوای فشرده شده داشته باشند، می توانند با خرید کمپرسور اسکرو و یا دیگر انواع کمپرسور نیاز خود را مرتفع سازند.

شرکت هوامدار از سابقۀ طولانی در حوزۀ فروش برخی از تجهیزات رایج در صنایع مختلف برخوردار می باشد. این مجموعه فعالیت خود را با بهره گیری از افراد مجرب آغاز نموده است و طی سال ها فعالیت مداوم توانسته اند انواع کمپرسور اسکرو، درایر هوا، مخازن هوا و مواردی از این قبیل را تهیه و توزیع نمایند.

اهمیت خرید کمپرسور اسکرو

همانطور که در ابتدای مقاله بدان اشاره نمودیم، عملکرد دستگاه اسکرو به نحوی است که تمام اتفاقات در داخل سیلندر انجام می گیرد. روتورهایی که درون کمپرسور اسکرو قرار گرفته اند به صورت پیچ های چند راهه هستند که به حالت نری و مادگی در کنار یکدیگر قرار گرفته و می چرخند و فرآیند فشرده سازی سیالات گاز و هوا را انجام می دهند.

انتخاب و خرید کمپرسور اسکرو تسمه ای بر اساس فاکتورهای متعددی صورت می گیرد که ارتباط مستقیم با ظرفیت و نوع عملکرد دستگاه ها خواهد داشت. کمپرسور اسکرو یک پیچه و کمپرسور اسکرو دو پیچه دو دسته بندی اصلی دستگاه های کمپرسور به شمار می روند و هر کدام از آنها کاربرد ویژه خود را در صنایع مختلف چون صنعت خودروسازی، صنعت تولید مواد شیمیایی، صنعت پتروشیمی و پالایشگاه نفت و غیره مشاهده نمود.

برای استعلام قیمت انواع کمپرسور اسکرو می توانید با دفتر فروش شرکت هوامدار تماس بگیرید.

 شرکت هوامدار  

دفتر مركزي :تهران, خیابان آزادی شماره 308 واحد 13

تلفن : ٦٦٨٣٢٧٧٠ -  ٦٦٨٨٤٣٠٥ - ٦٦٨٦٧٢٠٧

فکس: ٦٦٨٦٤٥٧٢

پست الکترونیک:  info@havamadar.com

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 198
نمایش همه
علاقه مندی ها ()