پوستر دیواری یکی از محصولات دیوارپوش زیبا و بسیار چشمگیر در تجهیزات دکوراسیون داخلی به شمار می آید. سبک طراحی و چاپ این نوع دیوارپوش بسیار متفاوت از کاغذ دیواری می باشد ولی بر روی همان کاغذهای کاغذ دیواری چاپ می شوند. امروزه شاهد فروش انواع پوستر دیواری در طرح های متنوع و جذاب در سطح جهان می باشیم که کاربرد آنها را می توان در صنعت طراحی دکوراسیون داخلی مشاهده نمود. با  خرید پوستر دیواری می توان جلوه ای نو به فضا بخشید و حال و هوای محیط را دگرگون نمود.

فروشگاه دکور آفیس با سرمایه گذاری که تا کنون انجام داده است، توانسته اند بر تنوع محصولات فروشگاه بیفزایند و بتوانند انواع دیوارپوش، کفپوش، سقف کاذب و دیگر تجهیزات دکوراسیون داخلی را با برندهای معتبر تأمین نموده و در اختیار مشتریان قرار دهند. برای اطلاع از فروش پوستر دیواری نقاشی به سایت مراجعه کنید.

فروش پوستر دیواری پشت مبلمان

با توجه به طراحی فوق العاده ای که پوسترهای دیواری دارند، به راحتی می توان آنها را در قسمت های مختلف فضای منزل و یا محیط اداری و تجاری قرار داد. بدین وسیله اگر احساس می کنید که فضای محیط حالت یکنواخت پیدا کرده است، از طرح های متنوع و زیبای پوستر دیواری پشت مبلمان می توانید جهت زیباسازی و همچنین ایجاد تغییر در دکوراسیون استفاده نمائید.

فروش پوستر دیواری بیش از گذشته رونق یافته است چون بر تنوع و همچنین ارتقاء سطح کیفیت این نوع دیوارپوش افزوده اند. بدین ترتیب می توانید با اطمینان از نصب پوستر دیواری طرح کودک در اتاق فرزندان خود لذت ببرید و حس خوشایندی برای آنها فراهم سازید. با وجود طراحان گرافیست حرفه ای که در صنعت تولید محصولات طراحی دکوراسیون فعالیت می کنند، امکان خرید انواع پوستر دیواری در طرح های مدرن و لوکس با قیمت ارزان و قابل شستشو برای اقشار مختلف جامعه مهیاست.

جهت مشاهدۀ برخی از نمونه محصولات پوستر دیواری ساده و سه بعدی می توانید به وب سایت رسمی فروشگاه اینترنتی دکور آفیس مراجعه نمائید و پس از بررسی دقیق محصولات، پوستر مورد دلخواه خود را سفارش دهید.

فروشگاه دکورآفیس

تماس، تلگرام، واتساپ: 09104962527

تلفن:  44822331 & 44800245-021

ساعات کاری :  9:00 الی 18:00 پنجشنبه 9:00 الی 14:00

آدرس: تهران- بزرگراه نیایش، چهارراه ایرانپارس، ابتدای جنت آباد شمالی

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 199
نمایش همه
علاقه مندی ها ()