درمان کرونا در منزل می تواند با مراقبت های بالینی توسط پرستاران مجرب صورت گیرد. چند سالی است که ویروس کرونا در سطح جهان توانسته جان هزاران نفر را بگیرد و همچنان افراد زیادی با این مشکل روبرو هستند. در ایران نیز ورود کووید 19 توانسته باعث فوت افراد زیادی گردد و با توجه به ماهیت ویروسی بودن این نوع بیماری متناسب با افراد مختلف به صورت خفیف و یا مزمن قابل رویت می باشد. از این رو افرادی که با بیماری کووید به صورت خفیف روبرو هستند، می توانند درخواست خدمات درمان کرونا در منزل  را از مراکز خدمات پرستاری مجرب و متعهد داشته باشند.

مرکز خدمات پرستاری نفس بان دارای سابقۀ طولانی در حوزۀ انجام مراقبت های بالینی با مجوزهای نظام پزشکی در حال فعالیت می باشند. این مجموعه با در اختیار داشتن کادر درمان متخصص قادر به ارائه خدمات درمان کرونا در منزل با رعایت تمام پروتکل های بهداشتی می باشند.

مراقبت های ویژه و درمان کرونا در منزل

مراقبت های ویژه و درمان کرونا در منزل توسط کادر درمان مجرب چون پرستار، بهیار و کمک بهیار امکان پذیر می باشد. البته بستگی به سطح وضعیت بیمار کرونایی خواهد داشت. با توجه به اینکه برخی از افراد دچار بیماری خفیف کرونا می شوند و می توانند با قرنطینه و رعایت توصیه های پزشکی سلامتی خود را بدست آورند. استفاده از خدمات مراکز مراقبت های بالینی و پرستاری که آشنایی کامل نسبت به نحوۀ مراقبت های کرونا دارند، از امکانات درمان کرونا در منزل استفاده نمایند.

به طور کلی عدم رسیدگی به وضعیت بیماران خفیف کووید 19 می تواند باعث مزمن شدن بیماری فرد گردد. از این رو در صورت عدم مراجعه به بیمارستان، استفاده از امکانات درمان کرونا در منزل می تواند بسیار مؤثر باشد.

هزینه درمان کرونا در منزل و  پرستاری در منزل متناسب با مدت زمان پروسۀ پرستاری یا قرنطینه دارد که البته نوع امکاناتی که دریافت می کند نیز می تواند بر روی هزینۀ درمان تأثیرگذار باشد. البته جهت کسب اطلاعات جامع می توانید با مرکز خدمات پرستاری نفس بان مشورت نمائید.

نفس بان 

پاسخ گویی به صورت شبانه روزی

آیت اله کاشانی ، بین خیابان ابراهیمی شمالی و حسن آباد ، روبروی پارک زنبق ، ساختمان افرا ، پلاک 432 ،طبقه پنجم ، واحد 501
02144030722
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 201
نمایش همه
علاقه مندی ها ()