اصلی ترین دلیل افراد برای رفتن به باشگاه این است که کسی مراقب ورزش نحوه ورزش و تمرین های آنها باشد که بتوانند با خیال راحت و آسوده ورزش کنند. اما آیا مربی مراقب تمام حرکات و تمرین های شما است؟ کنترل کردن حرکات تمام افراد حاضر در باشگاه، در یک زمان، برای یک فرد به عنوان مربی امری تقریبا غیرممکن است.

حال برای حل این مسئله باید چه کرد؟ نگران نباشید ! راه حل پیشنهادی ما برای این مشکل استفاده از انواع تردمیل است. شاید این راه حل شما را کمی متعجب کرده باشد، اما برای آشنایی بیشتر با این راه حل آسان و در عین حال دوست داشتنی با ما در این مقاله همراه باشید.  

تردمیل، مربی شخصی شما

زمانی که به باشگاه می روید، مربی روی چه مواردی تسلط و دقت دارد؟ مربی تنها می تواند حرکات شما و نحوه ایستادن و تمرین کردنتان را بررسی کند، اما این اطلاعات برای تمرین درست و اصولی کافی نیست. در یک تمرین درست، اصولی و کامل، شما باید مراقب بدن خود نیز باشید. با بررسی دقیق وضعیت بدنی شما و پروسه تمرینتان، به شما این امکان را می دهد که برای ادامه این تمرین یا تمرین های بعدی خود برنامه ریزی کنید. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهید.

علاوه بر تنظیمات دستی که خودتان می توانید هنگام کار با تردمیل اعمال کنید، برخی از آنها برنامه های متنوعی با سرعت، شیب و مدت زمان مشخص دارد. این برنامه ها مقدار کالری مشخصی داشته که می تواند هنگام رعایت رژیم غذایی مفید واقع شود.با تنظیم سرعت بصورت دستی، می توانید تمرینات متنوعی در بازه پیاده روی تا دویدن را داشته باشید. علاوه بر این، با تنظیم شیب دستگاه، می توانید کارآیی قلب و عروق و همچنین استقامت عضلانی خود را افزایش دهید.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()