تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل آنلاین مورد پسند و انتخاب مناسب برای باشگاه های ورزشی و بدنسازی است و عضو جدایی ناپذیر برای انجام برنامه های تمرینی و ورزشی در باشگاه محسوب می شود و طرفداران زیادی دارد.

امروزه اهمیت تردمیل علاوه بر باشگاه بدنسازی در سایر باشگاه های رشته های مختلف ورزشی از فوتبال و والیبالگرفته تا حتی هاکی روی یخ بر کسی پوشیده نیست. خصوصا قبل از شروع تمرینات برای گرم کردن و همچنین چربی سوزی و افزایش آمادگی جسمانی استفاده از تردمیل باشگاهی کمک می کند تا ورزشکار آماده اجرای فعالیت های ورزشی خود شود. با انتخاب و خرید تردمیل باشگاهی، باشگاه خود را از لحاظ کیفی ارتقا داده و برای مراجعه کنندگان بدنی سالم و زیبا را به ارمغان آورید.

برای خرید بهترین تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل آنلاین دانستن یکسری ویژگی ها و مشخصات فنی  در مورد این دستگاه می تواند در انتخاب شما تاثیر گذار باشد. ما دراین مقاله قصد داریم این مشخصات را در اختیار شما قرار دهیم و به شما در این انتخاب کمک شایانی کرده باشیم. با ما همراه باشید.

قیمت تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل انلاین

قیمت بهترین تردمیل باشگاهی در فروشگاه تردمیل انلاین به قدرت موتور، برند و ساخت داخل یا خارج کشور و سایر اپشن ها مانند شمارش تعداد ضربان قلب بستگی دارد. از دیگر عوامل موثر بر قیمت فروش تردمیل باشگاهی می توان به میزان برق مصرفی و جریان متناوب یا مستقیم برق و وجود ضربه گیر اشاره کرد.

قیمت تردمیل خوب با توجه به برتری های تردمیل تعیین می گردد. با توجه به تردمیلی که انتخاب می کنید، قیمت تردمیل خوب می تواند بالا یا پایین باشد.

همچنین تردمیل های باشگاهی نسبت به خانگی در ابعاد و مشخصات فنی تفاوت هایی دارد که در اختلاف قیمت آن تاثیر دارد.

سرعت تردمیل

دستگاه‌های تردمیل باشگاهی تنوع سرعتی دارند و این بستگی به قدرت موتور و اندازه دستگاه دارد، متنوعی بوده و شما باید با توجه به نیازتان، گزینه مورد نظر را انتخاب کنید. اما عموما سرعت تردمیل باشگاهی تا 25 کیلومتر بر ساعت است.

فروشگاه تردمیل آنلاین

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس :  تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب روبروی مترو شادمان ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6- دفتر مرکزی هایپرجیم 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 163
نمایش همه
علاقه مندی ها ()