خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی از دیگر راهکارهای مؤثر جهت جلب رضایت مشتریان محسوب می شود. امروزه شاهد گسترش کاربرد فضای اینترنت در سطح جهان می باشیم. به دلیل اهمیت وجود مراکز آزمایشگاهی، تهیۀ لوازم آزمایشگاهی برای مجموعه حائز اهمیت می باشد. شیشه آلات، لوازم پلاستیکی، وسایل فلزی، سرامیکی و ... برخی از طبقه بندی های اصلی تجهیزات آزمایشگاهی محسوب می شوند. راه اندازی فروشگاه های اینترنتی در این کسب و کار، به کارفرمایان اجازه می دهد از خدمات خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی جهت تهیۀ لوازم و مواد اولیۀ آزمایشگاه استفاده نمایند. فروشگاه تجهیزات آزمایشگاهی علمینو از جمله فروشگاه های بزرگ در حوزۀ واردات و توزیع لوازم و وسایل آزمایشگاهی در تهران راه اندازی شده است. با استفاده از این کمپانی معتبر، امکان خرید آنلاین انواع تجهیزات آزمایشگاهی برای مشتریان در سرتاسر کشور فراهم می باشد.

خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی با قیمت ارزان

خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی با قیمت ارزان، نکتۀ مثبت و قابل تأملی است که راه اندازی فروشگاه های اینترنتی فراهم نموده اند. در حال حاضر امکان خرید اینترنتی دستگاه سانتریفیوژ، انواع شیشه الات چون ارلن، بالن، بوت، کروزه، بشر پلاستیکی و شیشه ای، کریستالیزور، مگنت، مواد اولیه، تجهیزات ایمنی محیط آزمایشگاه، سینک آزمایشگاه و ... برای مدیران محیط آزمایشگاه تشخیص طبی، نفت و گاز، شیمی، ژنتیک و غیره مهیا می باشد.

از دیگر ویژگی های قابل توجهی که می توان جهت خرید آنلاین تجهیزات آزمایشگاهی بدان اشاره نمود. سطح دسترسی افراد به تمامی محصولات فروشگاه و داشتن قابلیت جستجو بر اساس فیلتر نمودن لوازم از موارد مهم هستند که هنگام خرید اینترنتی تجهیزات آزمایشگاهی به کاربر اجازۀ یافتن سریع محصول مورد نظر خود را می دهد. وجود چنین امکاناتی در فروشگاه های اینترنتی عرضۀ لوازم آزمایشگاهی، باعث استقبال مشتریان شده است.

جهت خرید آنلاین انواع تجهیزات آزمایشگاهی با برندهای معتبر ایرانی و خارجی با قیمت ارزان تر از بازار می توانید به سایت رسمی فروشگاه اینترنتی لوازم آزمایشگاهی علمینو مراجعه نمائید.

 فروشگاه آزمایشگاهی علمینو

ساعت کاری: شنبه الی چهارشنبه  09:00 – 17:00

     پنج شنبه   09:00 – 12:30

راه های تماس

تلفن: 66405180-021

تلفن: 66969924-021

تلفکس: 66483719-021     ایمیل: info@elmino.co

ایمیل: elminogostar@gmail.com

آدرس: تهران – ولیعصر
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 181
نمایش همه
علاقه مندی ها ()