یکی از مهمترین نکاتی که شما زمان خرید لوله استیل باید به آن دقت داشته باشید قیمت می باشد. هزینه ای که برای خریداری لوله های استیل پرداخت می کنید به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. در صورتی که می خواهید با بهترین قیمت لوله استیل را تهیه کنید و تعداد زیادی از لوله های استیل را برای صنایع متنوع خود به کار ببرید بهتر است که به عمده فروشان فعال در زمینه فروش لوله های استیل مراجعه نمایید. شرکت تجارت استیل راد با بهترین قیمت خرید لوله استیل را به مشتریان خود ارائه می دهد. شما می توانید با مراجعه کردن به سایت اینترنتی شرکت تجارت استیل راد درخواست خود را برای خرید لوله های استیل به صورت اینترنتی ثبت نمایید.

هزینه خریداری لوله استیل

قیمت لوله استیل به صورت روزانه بر اساس فاکتورهای متنوع تغییر پیدا می ‌کند. بر همین اساس اگر قصد خریداری لوله های استیل را دارید باید به صورت روزانه به سایت اینترنتی تجارت استیل راد مراجعه کنید تا قیمت خرید این محصول را مشاهده نمایید. دقت داشته باشید که برای خرید لوله استیل با بهترین قیمت و کیفیت بالا باید با کارشناسان فروش تجارت استیل راد مشورت نمایید. هر یک از کارشناسان فروش قادر هستند شما را برای خریداری این محصول صنعتی با قیمت مناسب و کیفیت بالا راهنمایی کنند.

 در صورتی که شما تعداد زیادی از لوله های استیل را برای صنایع متنوع خود خریداری کنید قیمت مناسبی پرداخت خواهید کرد. در واقع با خرید لوله استیل در تعداد بالا هزینه به صرفه و مناسبی را می توانید به تجارت استیل راد پرداخت نمایید. تجارت استیل راد به عنوان یکی از نمایندگی ‌های فروش اتصالات استنلس استیل شناخته می شود که افراد با قیمتی مناسب می توانند لوله های استیل را از این شرکت خریداری کنند. در صورتی که شما با نحوه اتصال و همچنین انواع لوله های استیل آشنا نیستید باید با کارشناسان فروش شرکت مشورت کنید.

 شرکت تجارت استیل راد 

آدرس: یوسف آباد، خیابان اسد آبادی، نبش خیابان 18، پلاک 166، طبقه 6، واحد 23

تلفن: 02188710101           خط ویژه: 02186124420

تلفن همراه:  09121399643    -    09121399642  قادری

آدرس: بزرگراه فتح- (جاده قدیم) کیلومتر 4 جنب(پارس قدیر) مجتمع تجارت استیل ایران پلاک 207

خط ویژه: 02166391515

 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 190
نمایش همه
علاقه مندی ها ()