با وجود انواع و مارک‌های مختلف تردمیل ارز قیمت‌های مناسب گرفته تا قیمت‌های نسبتا بالا، فروش انواع تردمیل برای بسیاری از مردم نوعی سرمایه گذاری به حساب می‌آید. خوشبختانه برای افرادی که نمی‌خواهند دائم از تردمیل استفاده کنند، امکان خرید تردمیل‌های دست دوم فراهم شده است.

وقتی شما یک تردمیل قدیمی می‌گیرد اصطلاح «همان‌قدر که پول خرج می‌کنی کیفیت دارد.» لزوما درست نخواهد بود. بسیاری از تردمیل‌های دست دوم تنها مدت کوتاهی در خانه یا در تبلیغات استفاده شده‌اند.

با این حال مانند هر مسئله دیگری تردمیل‌های دست دوم نیز مزایا و معایبی دارند. اگر قبل از خرید محصول مورد نظر خود به خوبی تحقیق کنید، مطمئن باشید وسیله‌ای با کارکرد مناسب برای بر طرف کردن نیازتان پیدا می کنید. با وجود این بررسی‌ها و خوب به نظر رسیدن تردمیل در هنگام خرید باز هم ممکن است لازم به انجام تعمیراتی باشد که در تردمیل‌های نو این مشکل وجود ندارد. با توجه مرتب و نگهداری مناسب از دستگاهتان می‌توانید این مسئله را به حداقل برسانید.

مزایا فروش تردمیل‌‌ دست دوم

مهم‌ترین مزیت  فروش تردمیل باشگاهی دست دوم قیمت پایین آن در مقابل تردمیل نو است. یک تردمیل نو با طراحی دقیق و تجهیزات مناسب گران است. در حالی که انواع تردمیل‌های دست دوم اعم از تردمیل‌های در حد نو و محصولات دست دوم با کیفیت، حدود یک چهارم قیمت تردمیل‌های نو .

بنابراین می‌توان به جای خرج کردن آن همه پول تنها برای خرید یک تردمیل نو آن را خرج تجهیزات یا لباس‌های ورزشی جدید کرد. همین طور با وجود گزینه فروش تردمیل دست دوم می‌توان مارک‌های معروف تردمیل که توان خرید محصول نو آن را ندارید را بخرید. خرید تردمیل دست دوم نسبت به خرید یک دستگاه نو برای محیط زیست نیز بهتر است.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 167
نمایش همه
علاقه مندی ها ()