با شیوع ویروس کرونا بسیاری از باشگاه ها در سراسر کشور تعطیل شده اند یا افراد را به صورت خصوصی می پذیرند. حال مشکل باع می شود که بسیاری از افراد از برنامه روزانه ورزشی خود باز بمانند و نتوانند ورزش کنند. خرید تردمیل خانگی را از سایت انجام دهیم.

تعدادی از افراد نیز به دلیل ترس از ابتلا به این ویروس قید ورزش را می زنند و ترجیح می دهند که به صورت انفرادی یا در منزل نرمش های روزانه را انجام دهند.

اگر جزو افرادی هستید که تصمیم گرفته اید به صورت انفرادی ورزش کنید، باید بدانید که شما نیاز به دستگاه های ورزشی دارید که بتوانید به وزن ایده آل خود برسید. یکی از این دستگاه های ورزشی که به شما کمک زیادی می کند تردمیل خانگی است. حال با داشتن یک تردمیل شخصی شما نیازی به خروج از منزل و قرار  گرفتن در معرض هوای آلوده و کرونا ندارید.

چگونه از تردمیل خانگی استفاده کنیم؟

استفاده از تردمیل های خانگی بسیار راحت و بدون دردسر است. برای استفاده از این دستگاه کافی است که تردمیل را باز کنید و سیم آن را به پریز برق بزنید. بهتر است که این دستگاه را کنار پریز برق قرار دهید که برای استفاده نیازی به جا به جایی نداشته باشید.

پس از آن کافی است که میزان سرعت دستگاه را تنظیم کنید و روی آن بیاستید و دستگاه را روشن کنید. حال می توانید میزان سرعت قدم های خود را به دلخواه تنظیم کنید. به یاد داشته باشید که اگر ورزشکار حرفه ای نیستید، سرعت قدم هایتان آهسته باشد. خرید تردمیل را از سایت انجام دهید. 

پس از استفاده از دستگاه نیز با خاموش کردن و درآوردن سیم از پریز دستگاه را جمع کرده و به حالت اولیه بر گردانید. به این صورت دستگاه کامل جمع می شود و به یک قسمت از دیوار تکیه داده خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 142
نمایش همه
علاقه مندی ها ()