از نوار خطر برای جداسازی یک محدوده از محدوده های دیگری که خطرناک هستند استفاده می ‌شود. هر یک از افرادی که قصد خریداری انواع نوار خطر را دارند برایشان یکی از مهمترین نکاتی که اهمیت پیدا می ‌کند قیمت نوار خطر می باشد.  شما باید به خوبی بدانید که قیمت نوار خطر در شرکت باران پلاست بسیار مناسب و به صرفه است. به همین دلیل بسیاری از افرادی که به نوار خطر نیاز دارند می توانند با بهترین  قیمت انواع نوار خطر را از شرکت باران پلاست خریداری کنند.

قیمت نوار خطر چقدر است ؟

به طور کلی شما باید به خوبی بدانید که قیمت نوار خطر به فاکتورهای متنوعی بستگی دارد. یکی از مهمترین فاکتورهایی که روی قیمت نوار خطر تاثیر می‌ گذارد جنس نوار می باشد. برخی از نوارهای خطر را با استفاده از پلی اتیلن تولید و طراحی می‌ کنند و برخی دیگر را با استفاده از پلاستیک تولید می نمایند. شما می توانید انواع نوار خطر با جنس متنوع را از شرکت باران پلاست خریداری کنید شرکت باران پلاست هر یک از انواع نوارهای خطر را با بهترین کیفیت به مشتریان خود ارائه می‌ دهد. هر یک از نوارهای خطر رنگ بندی متنوعی دارد که بر اساس نوع صنعت خود می توانید یکی از رنگ بندی های نوار خطر را خریداری کنید. فروش نایلون شیرینگ از طریق سایت انجام می گیرد.

اندازه نوار خطر از نظر عرض و طول یکی دیگر از فاکتورهایی است که قیمت نوار خطر را تعیین می‌ کند. در صورتی که شما اندازه زیادی از نوار خطر را خریداری کنید باید بدانید که هزینه و قیمت نوار خطر افزایش پیدا می‌ کند. شرکت باران پلاست به عنوان یکی از عمده فروشان که فروش نوار خطر را بر عهده دارد قیمت مناسبی از مشتریان خود با خرید نوار خطر در حجم بالا دریافت می نماید. به همین دلیل شما می‌توانید از شرکت باران پلاست به عنوان نمایندگی و عمده فروش نوار خطر حجم زیادی از این محصول را خریداری کنید.

باران پلاست 

آدرس : تهران بزرگراه ایت الله سعیدی بعد از چهاردانگه شهرک گلدسته خ بهار کوی عدل پ 4
 
تلفن های تماس: 02155291070 - 02155291071
 
تلفن همراه: 09127009600
ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 186
نمایش همه
علاقه مندی ها ()