اسکی فضایی باشگاهی یکی از کم خطر ترین دستگاه های ورزشی شناخته شده است. این دستگاه طوری طراحی شده است که کمترین آسیب ها را به بدن انسان برساند. در اینجا قصد داریم به ویژگی های این ورزش هوازی بپردازیم. برای خرید اسکی فضایی باشگاهی به سایت هایپرجیم مراجعه کنید.

تمرین با کمترین فشار

ورزش با این دستگاه باعث می شود فشار و استرس روزانه از پاها خارج شود و تمرین منظم با این دستگاه به سوختن کالری و آب شدن چربی های بدن کمک می کند. این دستگاه طوری طراحی شده است که در هنگام ورزش انگار در میان ابرها پا می گذارید به همین دلیل به افرادی که دو میدانی کار می کنند برای آمادگی بیشتر توصیه می شود.

تحمل وزن زیاد

در این ورزش وزن بدن روی ماهیچه های پا قرار می گیرد در نتیجه از پوکی استخوان جلوگیری می کند به همین دلیل از دوچرخه ثابت به مراتب بهتر است.

تمرین بالا و پایین تنه با هم

در این ورزش عضلات زیادی از بدن درگیر می شوند عضلات پشت بازو، شکم، سینه و عضلات پایین تنه مانند همسترینگ، باسن، دوقلو ساق و غیره. همچنین انجام حرکت بالا تنه و پایین تنه هردو با هم انجام می شود.

عضله سازی کم

اگر به دنبال وسیله ورزش هستید که در کنار کم کردن وزن بدنتان نیز عضله ای شود خرید اسکی فضایی انتخاب مناسبی نخواهد بود؛ زیرا این وسیله فشار کمی را در حین ورزش به عضلات وارد می کند در نتیجه عضله سازی شکل نمی گیرد.

 پاها و ران ها در یک مسیر

ورزش با اسکی فضایی باشگاهی حرکت در مسیر مفاصل پا،باسن، ران و غیره باعث می شود که به مفاصل آسیبی وارد نشود. بعضی از تولید کنندگان این دستگاه برای به حداقل رساندن فشار وارد شده به مفاصل بستی به پدال پا می گذارند که مانع حرکت قوزک پا شود.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 150
نمایش همه
علاقه مندی ها ()