این روزها تناسب اندام از مهمترین دغدغه های همه ما محسوب می شود. اسکی فضایی یا همان الپتیکال یکی از محبوب ترین دستگاه های ورزشی است که به این دغدغه پایان می دهد. بهترین گزینه برای شما خرید اسکی فضایی از فروشگاه هایپرجیم است. اما پیش از خرید اسکی فضایی بهتر است که اطلاعات کافی از آن داشته باشید. با ما همراه باشید و اطلاعات خود را در مورد این دستگاه کامل کنید.

با اسکی فضایی بیشتر آشنا شوید

اسکی فضایی یکی از دستگاه های ورزشی در دسته فیتنس است که این روزها طرفداران زیادی در میان بدنسازان دارد.

اسکی فضایی را با نام الپتیکال نیز می شناسند؛ این اسم در زبان انگلیسی به معنای بیضوی است. محور بیضی شکل حرکت پدال ها سبب شده است که این نام را برای این دستگاه انتخاب کنند. اما این دستگاه ورزشی را با نام های دیگری مانند Cross trainers، Elliptical exercise trainers یا stair master نیز می شناسند.

از این رو اگر در خرید اسکی فضایی از فروشگاه هایپرجیم با هر یک از این نام ها مواجه شدید، تعجب نکنید؛ تمام این نام ها به اسکی فضایی اشاره دارد.

یکی از ویژگی های فوق العاده این دستگاه این است که نه تنها امکان استفاده از آن در باشگاه، بلکه در منزل نیز وجود دارد. همین امر سبب شده است که بسیاری از افراد از این دستگاه به صورت مداوم در خانه و باشگاه استفاده کرده و از نتایج بی نظیر آن لذت ببرند.  

مزایای استفاده از اسکی فضایی

تاثیری که تمرین با اسکی فضایی بر بدن شما می گذارد، درست مانند تاثیری است که از پیاده روی و دویدن به صورت مداوم در اندام خود مشاهده می کنید. اما مسئله اصلی این است که تمرین با این دستگاه ورزشی کمترین فشار را به شما وارد می کند.

از آن جایی که این دستگاه فشار کمی به عضلات وارد می کند، برداشت بسیاری از افراد این است که اسکی فضایی تاثیر چندانی در تناسب اندام ندارد. اما زمان آن رسیده است که این تصور اشتباه را دور بیندازید.

این دستگاه یکی از پرتاثیرترین دستگاه های باشگاهی به شمار می آید؛ زیرا نه تنها در کالری سوزی و چربی سوزی تاثیر شگف انگیزی دارد، بلکه به افزایش استقامن و تقویت عضلات نیز کمک می کند.

به جرات می توان گفت که با  خرید اسکی فضایی باشگاهی از فروشگاه هایپرجیم با حداقل تلاش در کمترین زمان بیشترین نتیجه را مشاهده خواهید کرد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()