این روزها دستگاه های ورزشی بسیاری با هدف رسیدن به تناسب اندام تولید می شوند، اما در این میان اسکی فضایی در میان ورزشکاران بسیار محبوب است. در فروشگاه هایپرجیم انواع مختلفی از این دستگاه به فروش می رسد. با اسکی فضایی هایپرجیم نه تنها به تناسب اندام می رسید، بلکه سلامت جسمی شما نیز تضمین می شود. با ما همراه باشید و اطلاعات بیشتری در مورد خرید اسکی فضایی به دست آورید.

چرا اسکی فضایی به این اندازه محبوبیت دارد؟

زمانی که با این دستگاه تمرین می کنید، درست مانند زمانی است که می دوید یا زمانی که پیده روی می کنید. تاثیراتی که این دستگاه بر بدن و تناسب اندام شما نیز می گذارد، همانند تاثیرات پیاده روی و دو است. اما آن چه که منجر به استقبال بیش از اندازه از این دستگاه شده، عملکرد فوق العاده آن است.  خرید اسکی فضایی خانگی نه تنها در تناسب اندام شما تاثیر می گذارد، بلکه فشار وارد شده به زانوها و مفاصل را نیز به حداقل می رساند. چه چیزی بهتر از این که با کمترین فشار به نتیجه دلخواه خود برسید.

تاثیر استفاده از اسکی فضایی

اگر به صورت مداوم و اصولی از این دستگاه استفاده کنید، در کمترین زمان ممکن نتایج شگفت انگیزی را مشاهده خواهید کرد. برخی از نتایجی که به مرور زمان شاهده آن خواهید بود، شامل موارد زیر می شود:

  • کاهش وزن
  • بالا بردن استقامت بدن
  • تقویت عضلات
  • تقویت مفاصل

البته زمانی بیشترین تاثیر این دستگاه را در تمرینات طولانی با شدت پایین مشاهده خواهید کرد. در تمریناتی به این شکل مهمترین تاثیری که مشاهده می کنید، بهبود عملکرد قلب، تنفس بهتر و قوی تر است.

درمورد کالری سوزی در تمرین با این دستگاه نیز هیچ تردیدی نداشته باشید؛ زیرا اسکی فضایی هایپرجیم یکی از بهترین دستگاه ها به منظور کاهش وزن است. اما زمانی از تاثیر تمرین با این دستگاه شگفت زده می شوید که به حفظ تعادل شما کمک می‌کند.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 154
نمایش همه
علاقه مندی ها ()