فرد با احتیاطی هستید؟ ورزش های خطرناک را دوست ندارید؟ اگر شما از آن دسته از افراد هستید که احساس می کنند برخی از ورزش ها برای بدنشان آسیب زا است، یا به دلیل رنج بردن از بیماری خاص به سراغ ورزش نمی روید در اینجا دستگاهی به شما معرفی خواهیم کرد که کمترین آسیب را برای بدنتان دارد. اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم می تواند شما را با دنیای بی خطر از ورزش آشنا کند حالا چرا بی خطر؟

 در واقع خرید اسکی فضایی فواید زیادی دارد ودر عین حال برای برخی بیماری های جسمی مثل دیسک کمر نیز بی خطر است

فواید اسکی فضایی فروشگاه هایپرجیم

همانطور که می دانید دستگاه اسکی فضایی، دستگاهی هوازی برای لاغری و برخورداری از تمرینی امن کاربرد فراوانی دارد. تمرین کاملی که با این دستگاه انجام می شود ویژگی هایی دارد مانند:

ایمنی

این دستگاه بسیار ایمن است؛ زیرا پاها در حین ورزش به هیچ عنوان از پدال خارج نمی شود. تمرین با این دستگاه مخصوصا برای مفاصل و استخوان ها بسیار بی خطر است. حتی اسکی فضایی می تواند برای ورزش افراد سال خورده بسیار مناسب باشد؛ زیرا می تواند تمرین های ملایم با ایمنی بالا را برای آنها فراهم کند. خرید اسکی فضایی خانگی را از سایت هایپرجیم انجام دهید. 

قلبی و عروقی

ورزش با اسکی فضایی به بهبود قلب و عروق بسیار کمک می کند. این دستگاه نیمه بالایی و پایینی بدن را همزمان به چالش می کشد و باعث افزایش حرکت خون و در نهایت باعث افزایش ضربان قلب می شود. ورزش هوازی با دستگاه اسکی فضایی خطر ابتلا به بیماری قلبی، سکته مغزی و فشار رو کاهش می دهد.ورزش با دستگاه اسکی فضایی ماهیچه های ران پا، مچ پا و همسترینگ را تقویت می کند با تقویت این ماهیچه سلامت زانو نیز تضمین خواهد شد.

فروشگاه هایپرجیم

نمایشگاه و فروشگاه : 02166006000 - 02166005000 - 02166055079 

تماس با کارشناسان : عبدالحسینی  09122648409 حاجیلویی  09122108002

آدرس نمایشگاه و دفتر فروش : تهران خیابان آزادی به سمت انقلاب جنب مترو شادمان نبش کوچه زمانی پلاک 6 ساختمان 133 طبقه ی چهارم واحد 6 

ایمیل :
مبلغ : تماس بگیرید
وب سایت :
آدرس :
به این آگهی امتیاز بدهید :
10 / 10
از 1 کاربر

تماس با آگهی دهنده

شماره تماس شما : *
متن پیغام شما : *
تصویر امنیتی :

مشخصات آگهی

اضافه به علاقه مندی ها
تعداد بازدید : 147
نمایش همه
علاقه مندی ها ()